رویداد ۱۱ اکتبر سامسونگ در مالزی برگزار می شود

4fdfe439506313c688f85627f7e7d660
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رویداد ۱۱ اکتبر سامسونگ در مالزی برگزار می شود

شرکت سامسونگ پیشتر دعوتنامه رویدادی در ۱۱ اکتبر را منتشر کرده است و براساس آن باید شاهد معرفی گوشی هوشمندی با چهار دوربین عقب باشیم. تاکنون تلفن هوشمندی با چهار دوربین اصلی رونمایی نشد.

گفته می شود این اسمارتفون Galaxy A9 Pro خواهد بود و یک پرچمدار اقتصادی از سامسونگ محسوب می شود. تاکنون سامسونگ در اواخر سال رویدادی را برگزار نکرده و نخستین باری است که در اکتبر شاهد برگزاری ایونتی از سوی سامسونگ هستیم.

به تازگی مشخص شد رویداد مذکور در مالزی برگزار می شود و این اولین بار است که سامسونگ در مالزی رویداد مهمی را اجرا می کند. اطلاعات کافی از محصولات رویداد در دست نیست اما گزارش های می گویند گوشی هوشمند منعطف کره ای ها نیز در این مراسم معرفی می شود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. تاکنون گزارش های مختلفی از محصول این رویداد منتشر شد و هیچ یک توسط سامسونگ به تایید یا تکذیب نرسید.

پیش بینی می شود تنها شاهد چند اسمارتفون باشیم و بعید است محصول دیگری توسط سامسونگ به جز گوشی هوشمند رونمایی شود. گفتنیست پیشتر این شرکت گلکسی نوت ۹ را به عنوان پرچمداری معرفی و عرضه کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار