آشنایی با گوشی هوشمند Y7 Pro هوآوی

5f24242690e8e0498cf6ad2ba9d90c79
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند Y7 Pro هوآوی

شرکت هوآوی علاوه بر برندهای موجود دارای برند آنر بوده که محصولات باکیفیتی را هر سال روانه بازار می کند. از جمله این محصولات باید به گوشی‌های هوشمند سری Y7 کمپانی اشاره داشت که همیشه هیجان انگیز بوده است.

Y7 Pro اخیرا توسط چینی ها رونمایی شده و موجب تحسین کارشناسان شده است. طراحی حرفه ای با مشخصات بزرگ این گوشی هوشمند را به محصولی بزرگ تبدیل کرده است. گوشی هوشمند مذکور با هدف یک میان رده باکیفیت رونمایی شده و مشخصاتی که برای آن در نظر گرفته شد، میان رده است و بهترین ها را دارد.

در این مطلب قصد داریم با این دیوایس هوآوی آشنا شویم:

طراحی و ساخت

یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند Y7 Pro طراحی هیجان انگیز و پریمیومی است. این گوشی هوشمند از بدنه پلاستیکی باکیفیت بهره می‌برد و دوربین تک لنز برای آن در نظر گرفته شد. ابعاد ۱۵۸*۷۶*۷.۸میلیمتری در کنار وزن ۱۵۵ گرمی می تواند ویژگی های مطلوبی برای Y7 Prime باشد. همانطور که از نام دستگاه مشخص است هوآوی این اسمارتفون را برای کاربری میان رده حرفه ای در نظر گرفته است تا رضایت بخش طرفداران باشد. بنابراین در این قسمت با یک میان رده بزرگ رو به رو هستیم.

صفحه نمایش

Y7 Pro دارای نمایشگر ۵.۹۹ اینچی ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسلی با پنل IPS LCD است که نه تنها نمایش رنگ دقیق و باکیفیتی دارد، بلکه وضوح چشمگیری را می توان در آن شاهد بود. شرکت چینی سعی کرده نمایشگری به کار گیرد تا تجربه کاربری خوبی را برای طرفداران رقم زند از این رو انتظارات برای این مدل فراتر می رود.

blankسخت افزار

Y7 Pro به عنوان گوشی هوشمند پرچمدار به پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام مجهز است که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. گذشته از آن حافظه رم ۳ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی تجربه کاربری لذت بخش و هیجان انگیزی رقم می زند. تراشه گرافیکی Adreno 505 توان گرافیکی بالایی را جهت انجام بازیهای مختلف فراهم می آورد و در این بین بخش سخت افزاری Y7 Pro کامل است.

دوربین

یکی دیگر از بخش های مهم Y7 Pro دوربین قدرتمند دو گانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بوده که کیفیت تصویر خوبی را ثبت می کند. گذشته از آن قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی را نیز داراست. در بخش سلفی دوربین ۸ مگاپیکسلی به کار گرفته شده که می تواند با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی به ضبط ویدئو بپردازد. از این رو باید بخش دوربین Y7 Pro را در سطح یک میان رده حرفه ای باکیفیت دانست.

باتری

یکی از قسمت هایی که اهمیت بالایی برای صاحبان گوشی های هوشمند داشته، باتری است. خوشبختانه هوآوی از پک ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره گرفته که ساعت ها کاربر را در کنار گوشی هوشمند میان رده Y7 Pro قرار می دهد. از این رو افراد می توانند تجربه کاربری خوبی را در کنار محصول هوآوی داشته باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار