بتا باز The Division 2 بزودی دردسترس قرار می گیرد

7adf611970ca16f570859a9c9b13bd34
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بتا باز The Division 2 بزودی دردسترس قرار می گیرد

شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که بتا باز بازی Tom Clancy’s The Division 2 از ۱ مارس تا ۴ مارس دردسترس قرار می گیرد. بازیکنان در این نسخه می توانند برای آخرین بار پیش از انتشار به تجربه بازی بپردازند.

در بتا باز گیمرهای Tom Clancy’s The Division 2 می توانند در شرق واشنگتن دی سی به مبارزه با دشمنان بپردازند. به گفته یوبیسافت در این نسخه بازیکنان قادرند بیش از ۵ ماموریت جانبی را انجام دهند. بتا باز همچنین به گیمرها اجازه می دهد تا تجربه کاملی بدست آورند.

البته همیشه فاز بتا در نظر گرفته می شود تا نقایص بازی پیش از انتشار مشخص شود و در نهایت مشکلات به صورت رفع شده باشد.

این بازی از دید سوم شخص می‌باشد، و مکانی که بازی در آن جریان خواهد داشت واشینگتن دی سی خواهد بود، که جنگ داخلی بین بازماندگان و یک گروه شورشی در حال گسترش می‌باشد. در طی داستان بازیکن باید با همکاری با دیگر بازیکنان، مراحل را کامل کند؛ که هر کدام می‌تواند با بیش از هشت بازیکن تکمیل شود.

بازی در حال حاضر در مسیو انترتینمنت در دست ساخت می‌باشد؛ و همچنین این استودیو به بازخورد بازیکنان از بازی نخست اهمیت داده تا با برنامه‌ریزی هرچه بهتر اقدام به بهتر نمودن وضعیت بازی نماید؛ و بازی با توجه به شکایات بازیکنان از بازی اول توسعه داده می‌شود. بازی به صورت رسمی در ۹ مارس ۲۰۱۸ توسط یوبی‌سافت معرفی شد؛ که با فیلمی از گیم پلی بازی در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ ۲۰۱۸ نشان داده شد؛ و یوبی‌سافت ادامه داد که بازی در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. پس از انتشار این بازی، سه قسمت از محتوای قابل دانلود، که داستان جدید و حالت‌های روند بازی را اضافه می‌کند، برای همه بازیکنان به صورت رایگان منتشر می‌شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار