پرچمدار با صفحه نمایش ۴K سونی در راه است

3c680c58086a1da2e8c9b7200165d2f7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پرچمدار با صفحه نمایش ۴K سونی در راه است

شرکت سونی در نظر داشته تا سال جاری پرچمدار قابل توجه دیگری علاوه بر دو مدل Xperia XZ2 و Xperia XZ2 کامپکت رونمایی کند. دو گوشی هوشمندی که توانستند موردتوجه همگان قرار گیرند و از زبان طراحی جدید شرکت ژاپنی بهره ببرند. حال گزارش جدیدی نشان می دهد سونی در حال حاضر روی یک پرچمدار جدید دیگری مشغول کار است که به نمایشگر ۴K بی حاشیه مجهز بوده و باید آن را محصول قابل توجه شرکت سونی دانست. به نظر می‌رسد این مدل همان XZ2 پریمیوم بوده و با مشخصاتی بالاتر از مدل های معرفی شده رونمایی می شود. در جزئیات سخت افزاری این دیوایس سونی آمده است سونی از زبان طراحی جدید Ambient Flow در پرچمدار بعدی بهره خواهد گرفت که با مشخصه های بزرگ خود می تواند حیرت انگیز باشد.

نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۴۳۲۰*۲۱۸۹ پیکسلی با نسبت ۱۸:۹ تنها بخشی از ویژگی های پرچمدار نسل بعدی سونی می باشد. انتظار داریم در دیگر مشخصات شاهد پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی باشیم. این نخستین باری نیست که سونی گوشی هوشمند ۴K معرفی می کند و در سال گذشته Xperia ZZ پریمیوم با چنین کیفیت تصویری رونمایی شد اگرچه از نوع پنل ۱۸:۹ بهره نبرده و یک مدل معمولی تر به شمار می رفت.

پریمیوم از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۴K HDR برخوردار بوده و باید آن را یک مدل قابل توجه به شمار آورد. احتمالا در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ سونی محصول جدید را معرفی کند و جزئیات دقیقی دردسترس قرار گیرد. انتظار داریم این مدل جانشین Xperia XZ پریمیوم باشد که با مشخصات بزرگی همراه شده و قیمت بالاتری از سایر پرچمداران تازه معرفی شده داشته باشد. نمایشگاه ایفا در سپتامبر برگزار می شود و سونی نیز همیشه برای تمامی رویدادها سعی کرده محصولی داشته باشد. به هر حال برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار