یک بوم و دو هوای سامسونگ با افشای گلکسی اس ۲۱ FE

88f555f13d6053614584e1725ed1ce29
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اطلاعاتی که از سخت افزار گوشی جدید سامسونگ فاش شده است نشان می دهد این گوشی هوشمند در ظرفیت باتری مشخصات برادر خود یعنی S20 FE را به ارث برده است. با توجه به افزایش قیمت گوشی های هوشمند آن در مدل های پرچمدار دیگر حتی گوشی باز های حرفه ای هم خرید این پرچمداران را به صرفه نمی دانستند. در واقع گوشی هایی که در چند ماه گذشته به قیمت هزار دلار رسیده بود در واقع خریدارانی محدود پیدا کرد و به نسبت گذشته از بازار پر رونق افتاد. همسو با این پیشامد توجه به میانرده های با کیفیت بیشتر و بیشتر شد تا جایی که افراد ترجیح می دانند با پرداخت هزینه ای معقول تر امکانات اساسی و مهم یک اسمارتفون را از آن خود کنند. از این رو بازار گوشی های میان رده پریمیوم پیش از پیش رونق گرفت. اگر نمی دانید این گوشی ها دقیقا چه امکاناتی دارند باید بیان کنیم که این مدل هایی که به تازگی مورد توجه قرار گرفته اند، در واقع پرچمدارانی هستند که ویژگی های گوشی های گران قیمت را با قیمت پایین تری دارا هستند.

مدل هایی از این اسمارتفون ها که به تازگی وارد بازار جهانی شده است متعلق به برند سامسونگ بوده و با پیشوند FE شناخته می شود. گلکسی S20 FE نام برادر قدیمی تر گلکسی S21 FE  است که در ساعاتی پیش بخشی از مشخصات سخت افزاری آن فاش شد. این نام گذاری به این دلیل است که گلکسی S20 با طرفداران بیشماری مواجه شد، از این رو سامسونگ برای جذب کاربران یشتر تلاش کرد نسخه ضعیف شده آن را با همین نام به بازار معرفی کند تا طرفداران بیشتری را برای خود دست و پا کند.

اس 21 اف ای سامسونگ

تا به این لحظه مشخصات بیشماری از این گوشی منتشر شده است که شباهت های بسیاری با مدل قدیمی تر اس ۲۰ اف ای دارد. یکی از این مشخصات برخورداری هر دو مدل از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است. اما دیگر مشخصات این دستگاه نمایشگر ۶/۴ اینچی و تراشه ۲۱۰۰ اکسینوس یا اسنپدراگون ۸۸۸ است. گفتنی است که این مدل با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ عرضه خواهد شد با وجود اینکه هنوز از شبکه اینترنتی این اسمارفون صحبتی به میان نیامده اما گمان می ورد که این گوشی نیز از فناوری اینترنت ۵G پشتیبانی کند.

با وجود اینکه هنوز اطلاعات مشخصی از دوربین و لنز های آن فاش نشده است، اما اگر بخواهیم این گوشی را با مدل سابق خود مقایسه کنیم، انتظار این است که از دورربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار باشد. با این حال گلکسی اس ۲۱ اف ای دارنده گواهی IP68 بوده و مقاومت خوبی در برابر آب و گرد و غبار دارد.

منبع: mspoweruser.com

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار