M42 5G  با چیپ ۷۵۰ و دوربین چهارگانه معرفی شد

a6f6faee51cc9f8d3a849cdd5153b549
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ از یکی دیگر گوشی های میانرده مجهز به شبکه ۵G رونمایی کرد. این گوشی که حالا می تواند در کنار گوشی A32 5G قرار گیرد رقیبی برای میانرده های برند های دیگر خواهد بود. البته که نبود این امکان در کشور ما ممکن است طرفداران این برند را مایوس کند، اما باید قبول کرد که اینترنت ۴G عمر طولانی مدتی نخواهد داشت و دیر یا زود باید جای خود را به نسل جدید اینترنت دهد.

ارزان بودن این دو مدل از سامسونگ با وجود شبکه ۵G باعث شده شوری دیگر در بین میانرده های موجود به وجود آید، حالا برند های چینی شیائومی و هوآوی باید به فکر استفاده از این شبکه در میانرده های خود باشند. اطلاعاتی که درباره رنگ این گوشی به دست آمده نشان می دهد که سامسونگ قرار است این مدل را در دو رنگ مشکی و خاکستری وارد بازا کند.

مشخصات دیگر این گوشی هوشمد نمایشگری به وسعت ۶.۶ اینچ سوپر آمولد است که رزولوشنی HD+ دارد، در نتیجه می توان انتظار داشت که حسگر اثر انگشت روی این پنل با کیفیت قرار گیرد. سامسونگ برای جایگاه دوربین سلفی نیز از یک ناچ U مانند بهره برده است. همچنین سیستم عامل این دستگاه به احتمال بسیار از اندروید ۱۰ با را بط کاربری One UI 3.1 پشتیبانی می کند.

blank

اما نقطه قوت این اسمارتفون با چشم پوشی از شبکه ۵G برخورداری از چیپ اسنپدراگون ۷۵۰ بوده که با رم ۸ و حافظه جانبی ۱۲۸ روانه بازار می شود. البته که دارندگان این گوش می توانند از کارت حافظه جانبی هم استفاده کنند. نقطه قوت دیگر این گوشی بهره مندی از یک ماژول با دوربین چهارگانه است که لنز اصلی آن را یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی تشکیل داده و لنز های دیگر شامل سنسور های ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی هستند. قسمت هیجان انگیز نیز به دوربین سلفی با سنسور ۲۰ مگاپیکسل می رسد. بنابراین عاشقان سلفی و دوربین می توانند فیلم هایی با کیفیت ۴K و با سرعت ۳۰ فریم برثانیه را ثبت کنند.

از دیگر مشخصات گلکسی M42 می توان به درگاه USB-C جک ۳.۵ میلی متری هدفون و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد. این گوشی با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری تغذیه می شود که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار