نام گوشی هوشمند چهار دوربین سامسونگ لو رفت

abc7706985b5e38e5be2f798b3535927
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ بزودی اولین گوشی هوشمند چهار دوربین جهان را به نام  Galaxy A9 Star Pro معرفی می کند. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون آن رو به رو شدیم و حال نوبت به جزئیات بیشتری رسید.

گفته می شود اسمارتفون موردبحث به عنوان Galaxy A9 Star Pro شناخته شده و طراحی شبیه به Galaxy A7 2018 اخیرا معرفی شده دارد. این گزارش می گوید Galaxy A9 Star Pro در عقب به شکل عمودی چهار سنسور دوربین داشته و حتی در تصویر رندر شده طراحی شبیه به گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ را شاهد بودیم و عجیب به نظر می رسد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل به بیرون درز کرد و در آخرین گزارش نوع دوربین های در نظر گرفته شده، آشکار شد. این گزارش می گوید Galaxy A9 Star Pro به چهار دوربین ۸، ۲۴، ۱۰ و ۵ مگاپیکسلی مجهز است که هر یک از ویژگی تصویربرداری خاصی برخوردار هستند. برای مثال سنسور ۱۰ مگاپیکسلی از نوع تله فوتو است و همچنین برای دوربین سلفی یک سنسور IMX576 سونی در نظر گرفته شد.

از مشخصات Galaxy A9 Star Pro باید به صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی AMOLED Full HD+ ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰، باتری ۳۷۲۰ میلی آمپری، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و برخی دیگر اشاره داشت. اگر شایعات چهار دوربین Galaxy A9 Star Pro صحت داشته باشد، شعار ۴x fun دعوتنامه سامسونگ نیز به همین ویژگی اشاره دارد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس همیشگی اکتفا کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار