گلکسی A12  و A02s به اندورید ۱۱ مجهز می شوند

eaf2a4c33a08da5e67c096c202383ad1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به‌روزرسانی اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 را برای گلکسی A12 و گلکسی A02s امروز ۲۱ اردیبهشت ماه منتشر شد. گفتنی است که این آپدیت برای گلکسی A12 جدیدترین وصله امنیتی اندروید یعنی وصله ماه مه ۲۰۲۱ و برای گلکسی A02s وصله امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۱ به همراه خواهد داشت.

دارندگان گلکسی A12 امسال با اندروید ۱۰ این اسمارتفون را خریداری کردند این در حالی است که اغلب گوشی های هوشمندی که در این زمان عضه شدند، از اندورید ۱۱ پشتیبانی می کردندر از این رو کاربران از این سیاست عجیب سامسونگ شدند و این این اسمارتفون نیز نا امید. اما در حال حاضر سامسونگ با پی بردن به این نقظه ضعف به سرعت به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای این گوشی منتشر کرده است. لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی ابتدا در روسیه منتشر شده است و همانطور که اشاره شد شامل رابط کاربری One UI 3.1 و وصله امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ خواهد بود.

اندورید 11

به‌روزرسانی گلکسی A12 با فریمور A125FXXU1BUE3 در اختیار کاربران قرار دارد ویژگی های این سیستم عامل از قرار چت حبابی، سیستم جدید، مجوز‌های یک‌بار‌مصرف، کنترل قفل هوشمند بهبود‌یافته ویجت اختصاصی مدیاپلیر و بخش جدید گفتگوها در پنل نوتیفیکیشن‌ها است. بد نیست بدانید که وصله امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ سه آسیب‌پذیری جدی اندروید را برطرف کرده و همچنین ۲۳ مشکل امنیتی One UI را نیز حل کرده است.

مقاله مرتبط:

ییک دیگر گوشی هایی که این اپدیت را دریافت کرده اند سامسونگ A02s است که به نوعی از محصولات پایین رده سری A سامسونگ به شمار می آید. گفتنی است که این گوشی نیز ۶ ماه پیش با اندروید ۱۰ به بازار معرفی شد. به روز سانی این گوشی نیز ابتدا از روسیه آغاز شده است که شامل اندروید ۱۱ و وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۱ خواهد بود. این به‌روزرسانی با فریمور A025FXXU2BUDC در اختیار کاربران قرار گرفته و به همراه رابط کاربری One UI 3.1 عرضه می‌شود.

اما کاربران چطور یم توانند از این به روزرسانی استفاده کنید. اگر دارنده یکی از این و اسمارتفون هستید، کافیست به قسمت Settings > Software Update رفته و Download and install را انتخاب کنید. از این طریق می توانید از رسیدن این به روز رسانی به گوشی خود مطلع شوید. اگر هنوز این به روزرسانی برای گوشی همراه شما در دسترس نیست باید کمی صبر کنید چراکه سامسونگ معوملا این نوع به روز رسانی ها را به صورت مقطعی برای کشور ها منتشر می کند. بنابراین ممکن است این به روز رسانی کمی با تاخیر برای کاربران ایرانی در دسترس قرار گیرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار