رندرهای جدید هواوی پی اسمارت زد منتشر شدند

6a7aa1b07b77108954a6c5d5e33a0b25
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رندرهای جدید هواوی پی اسمارت زد منتشر شدند

براساس اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، کمپانی هواوی در حال حاضر بر روی طراحی و توسعه گوشی هوشمند پی اسمارت جدیدی متمرکز شده است. در همین زمینه رندرهایی از یک گوشی هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند گوشی هوشمند جدید کمپانی هواوی به یک دوربین جهنده مجهز است. احتمالا نام این گوشی هوشمند جدید کمپانی هواوی، پی اسمارت زد است.

دوربین جهنده گوشی پی اسمارت زد از یک لنز جلوی ۱۶ مگاپیکسلی که گشودگی دیافراگم آن برابر با f/2.0 است برخوردار خواهد بود. بر همین اساس کمپانی هواوی توانسته است این گوشی هوشمند جدید خود را با حاشیه‌های بسیار کمی طراحی کند.

میان رده ای با دوربین پاپ آپ از هوآوی

نمایشگری که در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته، ۶.۵۹ اینچ  فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل  است. درضمن باید اشاره کنیم که تراکم این نمایشگر ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ و نسبت ابعاد نیز ۱۹:۵:۹ است. می‌توان گفت که گوشی هوشمند پی اسمارت زد از نظر چیپست، با گوشی‌های هوشمند پی اسمارت ۲۰۱۹ و پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ وجه مشترک دارد چراکه کمپانی هواوی در این سه گوشی هوشمند از چیپست کایرین ۷۱۰ استفاده کرده است. استفاده از این تراشه در گوشی پی اسمارت زد آن را به یک گوشی میان‌رده با عملکرد قابل قبول و نه خیلی عالی تبدیل کرده است.

میزان حافظه رم و میزان حافظه داخلی این دیوایس به‌ترتیب برابر با ۴ و ۶۴ گیگابایت است. علاوه‌بر این از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت در این دیوایس استفاده شده که قادر خواهد بود تا مدت زمان طولانی انرژی را در خودش نگهداری کند. از آن‌جایی که این گوشی هوشمند در دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند میان‌رده قرار گرفته است بدیهی است که کمپانی هواوی از یک دوربین دوگانه در آن استفاده کرده باشد.

احتمالا پی اسمارت زد در رنگ‌های مختلف آبی، سبز و مشکی با قیمت ۲۱۰ یورو روانه بازار خواهد شد.

 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار