انتشار اطلاعاتی از ریزرفون ۲

73556fa15ff9a83239d49fb15d0b2c62
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعاتی از ریزرفون ۲

ریزر را می توان یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم جانبی گیمینگ دانست که در سال گذشته نخستین تلفن هوشمند گیمینگ خود را رونمایی کرد. اسمارتفونی که مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شد و ریزرفون نام داشت.

 به نظر می رسد شرکت موردبحث می خواهد بزودی نسل جدید گوشی هوشمند گیمینگ خود را به نام ریزرفون ۲ رونمایی کند. اخیرا Chen Xiaoping در جریان ChinaJoy 2018 اعلام کرد تا پایان سال جاری شرکت ریزر در نظر داشته اسمارتفون جدید خود را رونمایی کند.

به تازگی برخی مشخصات ریزرفون ۲ شرکت ریزر آشکار شده که آن را به عنوان اسمارتفونی قابل توجه نشان می دهد. از مشخصه های آن باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، صفحه نمایش ۶ اینچی QHD IGZO LCD با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹ پای و دوربین دوگانه اشاره داشت.

ریزرفون سال گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفت و یک گوشی هوشمند قابل توجه محسوب می شود. براساس گزارش های اعلامی ریزرفون ۲ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی و برخی مشخصه های دیگر است. البته انتظار می رفت ریزرفون ۲ سال آینده با پردازنده ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ همراه باشد. اما اگر در سال جاری شرکت ریزر برنامه ای برای عرضه آن داشته باشد، بعید به نظر می رسد شاهد گوشی هوشمند با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ باشیم.

پیش بینی می شود بزودی اطلاعاتی درباره ریزرفون ۲ دردسترس قرار گیرد و شرکت کانادایی در تلاش است برای پیشی گرفتن از رقبا محصولی را رونمایی کند که در نوع خود بی نظیر بوده و تجربه کاربری بهتری رقم می زند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار