اطلاعات اولیه اسنپدراگون ۷۱۲ اعلام شد

52ac700e7a5701e45296b3d82f4cf19a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اطلاعات اولیه اسنپدراگون ۷۱۲ اعلام شد

شرکت کوالکام در نظر دارد بزودی جانشین پردازنده میان رده قدرتمند اسنپدراگون ۷۱۰ را با نام اسنپدراگون ۷۱۲ معرفی کند. این چیپ پردازشی شبه پرچمدار محسوب می شود و در اسمارتفون های میان رده پرتوان قرار می گیرد.

به تازگی جزئیاتی درباره این چیپ نسل جدید منتشر شده که نشان می دهد با یک پردازنده سریع مواجه هستیم. طبق گزارش اسنپدراگون ۷۱۲ تحت فرآیند ۱۰ نانومتری به تولید می رسد و از نوع هشت هسته ای است.

این هشت هسته ترکیبی از هشت هسته Kyro 360 بوده و تراشه گرافیکی آن نیز از نوع آدرنو ۶۱۶ می باشد. با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی باید محصول کمپانی کوالکام را یک چیپ قدرتمند به شمار آورد.

از سوی دیگر چیپ جدید میان رده به پشتیبانی فناوری شارژ سریع ۴ که جدیدترین نوع فناوری شارژ سریع کوالکام می باشد، می پردازد. به گفته این گزارش اسنپدراگون ۷۱۲ با ۱۰ درصد افزایش عملکرد نسبت به اسنپدراگون۷۱۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی، عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.

فناوری شارژ سریع ۴ کوالکام به گوشی هوشمند اجازه می دهد در کمتر از ۱۵ دقیقه به شارژ ۵۰ درصد دست یابد. علاوه بر این اسنپدراگون ۷۱۲ از فناوری صوتی TrueWireless Stero Plus کوالکام و Broadcast Audio پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است مودم Snapdragon X15 LTE در این چیپ تعبیه شده و سرعت اتصال بالایی دارد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا زمان معرفی رسمی منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار