پوکو X3 GT به معرفی نزدیک می شود

24b48a5dc7b578896b40f1fd1bfa1005
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی قصد رونمایی از محصولی را دارد که تا کنون خبری مبتنی بر انتشار مشخصات آن در دست نیست، اما دستگاهی با شماره مدل ۲۱۰۶۱۱۱۰AG  توانسته تاییده تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال(FCC) را کسب کند، بنابراین انتظار می رود که چنین دستگاهی در مسیر تولید قرار گیرد. احتمالا نام این گوشی شیائومی پوکو X3 GT نام گذاری شده باشد.

آنچه در فهرست این کمیسیون از گوشی جدید شیائومی منتشر شده است، نشان می دهد که این میانرده از رابط کاربری MIUI 12 برخوردار خواهد بود، علاوه بر این این گوشی از باند n41 و n77 شبکه ۵G  نیز پشتیبانی خواهد کرد، از این رو می توان نتیجه گرفت که میانرده پوکو X3 GT اولین گوشی سری X شیائومی با بهره مندی از شبکه ۵G باشد. علاوه بر این میانرده جدید شیائومی از شبکه‌های بلوتوث و Wi-Fi 6 بهره مند خواهد بود.

معرفی گوشی پوکو X3 GT

با وجود اینکه در فهرست FFC هنوز مشخصات دقیق گوشی تازه وارد شیائومی دیده نشده است، اما هفته گذشته گوشی پوکو X3 GT در سایت‌های صدور تاییدیه مانند SGS Fimko و TKDN اندونزی رویت شد. منتقدان حوزه تکنولوژی بر این باورند که شیائومی پوکو X3 GT در واقع نسخه جدیدی از ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G  است که ماه گذشته شاهد رونمایی آن در چین بودیم.

از مشخصات فاش شده این گوشی می توان به صفه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد. علاوه بر این مشخص شده که پوکو X3 GT از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می کند.

خبر های غیر رسمی مدعی شده اند که،‌ احتمالا پوکو X3 GT با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ماژول سه گانه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی روانه بازار می شود. این اخبار خبر از ادغام حسگر اثر انشگت با دکمه پاور را نیز می دهند. با این حال هنوز مشخصات اصلی و دقیق این اسمارتفون هنوز مشخص نیست و باید دید که شیائومی معرفی آن را به چه زمانی موکول خواهد کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار