درز اطلاعات جدید از اوپو A7

2f1d53eb3d9dfe31caf81ef31faa2ab8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز اطلاعات جدید از اوپو A7

شرکت اوپو هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. برای سال جاری نیز چند مدلی را از این برند چینی شاهد بودیم اما به نظر می رسد تمام نشده و همچنان مدل هایی برای معرفی باقی ماندند.

این کمپانی می خواهد گوشی هوشمند جدید A7 را با مشخصات میان رده در آینده نزدیک معرفی کند. در حالی که تاکنون شاهد انتشار شایعاتی پیرامون A7 بودیم اما به تازگی اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گرفت. A7 مدلی کوچکتر از F9 پیشین است و تقریبا باید آن را مشابه A5 میان رده دانست. اوپو قصد داشته با A7 اسمارتفون کارآمد میان رده را دردسترس مخاطبان و مشتریان خود قرار دهد.

البته در سبد محصولات این کمپانی میان رده های مختلفی را می توان مشاهده کرد که A7 آینده تنها یکی از آنها می باشد. از مشخصه های اسمارتفون جدید باید به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی HD+ IPS، پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰، باتری ۴۲۳۰ میلی آمپری، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۳۲ گیگابایتی با اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

اطلاعات بیشتری از A7 اوپو دردست نیست و تنها می توان پی برد با یک گوشی هوشمند میان رده رو به رو هستیم. اوپو در تلاش است بازار چین را به خود اختصاص دهد از این رو مدل های میان رده مختلفی را تاکنون معرفی کرده و عرضه داشت.

پیش بینی می شود در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر چینی ها میان رده جدید را معرفی کرده و به شایعات همیشگی موجود پایان دهند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار