OnePlus 6 در رنگ آبی مرجانی خواهد آمد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو – شرکت OnePlus یک شرکت گوشی سازی چینی است، که در حال حاضر خود را برای عرضه گوشی پرچم دار جدیدش آماده میکند. پیش از اعلام رسمی تلفن تقریبا تمام اطلاعات مربوط به آن در اینترنت منتشر شده است.

رنگ بندی جدید OnePlus 6

قبل از این گزارش های مبنی بر اینکه قرار است این دستگاه در رنگهای سفید و مشکی به بازار عرضه شود بود. در حال حاضر گزارش ها حاکی از این هستند که این دستگاه در رنگ دیگری بعنوان رنگ آبی نیز در دسترس خواهد بود. در اینترنت هم اکنون پوستر تبلیغاتی این گوشی در رنگ آبی منتشر شده است. و تایید میکند که این شرکت این مدل را نیز در دسترس قرار خواهد داد.

مشخصات کلیدی OnePlus 6

به همراه این پوستر تبلیغاتی OnePlus 6 در رنگ آبی مرجانی برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه نیز تایید و عرضه شده است.  این پوستر تبلیغاتی نشان میدهد که این دستگاه به همراه ۶ گیگ یا ۸ گیگ حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد آمد.

OnePlus 6 دارای برخی قابلیت های مهم زیر نیز میباشد:

  • دوربین دوگانه به همراه دوسنسور ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از شارژ سریع ( ادعا منیکند که این گوشی تنها در مدت ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ میشود )
  • نمایشگر تمام صفحه
  • گوشه های منحنی

این شرکت تایید کرده است که OnePlus 6 با قابلیت هایی که در ناتچ آن پینهان هستند خواهد آمد.

OnePlus 6

گوشی OnePlus 6 در زیر میکروسکوپ دارای یک تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ ( آخرین تراشه کوالکام ) میباشد.

که این همان تراشه ای است، که اکثر گوشی های پرچم دار سال را راه اندازی، میکند.

نگاه به قیمت گذاری های بیندازیم، همانطور که گفتیم OnePlus 6 در سه مدل عرضه خواهد شد که  مدل ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن با قیمت ۶۹۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

انتطار میرود دو مدل دیگر آن که هرکدارم به ترتیب دارای ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۶گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی هستند، هر یک به قیمت های ۵۲۳ و۵۷۰ دلار به فروش برسند.

تاریخ عرضه OnePlus 6

با توجه به عکس های منتشر شده قبلی گوشی OnePlus 6 میتوان انتظار داشت، که پنل پشتی آن به طرح چوب باشد. علاوه بر این شرکت OnePlus با تیم Marvel Studios قرار همکاری منعقد کرده است. انتطار میرود که باتوجه به این همکاری این شرکت تم Avengers را برای این مدل نیز عرضه کند. فیلم اولیه رسمی این گوشی هوشمند قرار است، در ۲۷ مارس منتشر شود. و ما ممکن است عرضه این گوشی را در اطراف تاریخ ۵ ماه می در چین ببینیم.

درباره فروشگاه ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

اگر هم جزو طرفدار های گوشی های هوشمند هستی میتونی اخبار های موجود در دیجی دو رو دنبال کنی

دیجی دو در خدمت شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار