نوکیا گوشی هوشمند گیمینگ می سازد

4637ab37638d710164ac83744cef5815
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا گوشی هوشمند گیمینگ می سازد

نوکیا و HMD از سال ۲۰۱۷ طی قراردادی همکاری طولانی مدتی را آغاز کردند که پیرو این قرارداد از این پس باید شاهد گوشی های هوشمند برند نوکیا با ساخت HMD بود. تاکنون اسمارتفون های قابل توجهی را مشاهده کردیم و حال نوبت یک مدل برجسته است.

این شرکت قصد داشته به سرعت نوکیا را همچون گذشته مطرح سازد و این برند تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگانه اسمارتفون شود. به تازگی حساب توییتر نوکیا هند تصویر تیزری منتشر کرده و خبر از یک گوشی هوشمند گیمینگ داده است. البته این حساب اطلاعات کاملی ارائه نداده و تنها یک تصویر تیزری نامشخصی را می توان مشاهده کرد. همچنین هشتگ #GameOn نیز برای این پست در نظر گرفته شده و تایید می کند باید منتظر معرفی یک محصول گیمینگ از سوی نوکیا و HMD باشیم.

در حال حاضر HMD روی نوکیا ۹ و نوکیا ایکس ۷ مشغول کار است که مدل نخست پرچمدار و دیگری یک شبه پرچمدار محسوب می شود. یکی از نکته های جالب توجه در رابطه با نوکیا ۹ وجود ۵ دوربین در بخش عقب آن بوده و انتظار می رود به عنوان اولین اسمارتفون ۵ دوربین در عقب شناخته شود. از مشخصات نوکیا ۹ باید به صفحه نمایش QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، ۵ دوربین اصلی، یک دوربین سلفی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک نوکیا و HMD گوشی هوشمند گیمینگ خود را معرفی کرده و به شایعات بی اساس پایان دهند. البته باتوجه به انتشار پست توسط حساب رسمی کمپانی نمی توان بسیار شایعه دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار