نوکیا C20 پلاس به‌زودی معرفی خواهد شد

af054b722620afd0b3fbe2beaee3be09
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در فهرست Geekbench نام نوکیا C20 پلاس با حافظه رم بیشتر دیده شده است.

نوکیا با تمرکز بر روی گوشی‌های بودجه محور و اقتصادی درحال گسترش سری جدید C است. این گوشی‌های جدید با نام‌های C20 Plus و C30 در فهرست گیک بنچ آمده‌اند که نشان‌دهنده حافظه RAM بیشتر  C20 Plusنسبت به مدل استاندار آن است.

سیستم عامل نوکیا C20 پلاس در لیست GeekBench اندروید ۱۱ ذکر شده است که چون قرار است این سری C گوشی اقتصاد باشد امیدواریم که این تلفن هوشمند از نسخه Android 11 GO بهره ببرد و با حداقل سخت‌افزار مورد نیاز کاربران یک تجربه روان را داشته باشند. درحالی که در این لیست منتشرشده برای این دستگاه چیپ‌ست UNI تایید شده اما به ذکر اطلاعات دقیق‌تری از مدل پردازنده پرداخته نشده است. این تراشه پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با چهار هسته ۱.۶ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۲ گیگاهرتزی است که دقیقا همان تراشه موجود در Nokia C20 معمولی است.

 

نوکیا C20 پلاس

طبق نتایج آزمون‌ها نوکیا C20 Plus موفق به کسب نمره تک‌هسته‌ای ۱۲۶ و نمره چندهسته‌ای ۴۷۶ شده است که نمایانگر این موضوع‌ست که این دستگاه یک تلفن قدرتمند نخواهد بود، بلکه فقط برای کارهای روزمره مانند تماس و پیام مناسب است. با توجه به امتیازات ثبت‌شده نوکیا C20 (امتیاز ۱۲۶ در تک‌هسته‌ای و نمره ۴۷۳ در چندهسته‌ای) و یک مقایسه ساده می‌توان فهمید که این دستگاه جدید با مدل استاندار خود تفاوت چندانی نخواهد داشت و ممکن است هر دو تلفن هوشمند چیپست یکسانی داشته باشند. با این تفاوت که طبق لیست Geekbench نوکیا C20 پلاس مجهز به حافظه بیشتری یعنی ۳ گیگابایت رم خواهد بود این درحالی‌ست که مدل وانیلی آن از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. بنابراین حتی اگر چیپست آنها هم یکسان باشد، مدل Plus از عهده عملکردهای بهتری برمی‌آید.

باتوجه به تصاویر منتشرشده آنلاین، گوشی نوکیا C20 پلاس با نوکیا C30 مشابهت‌هایی دارد. طبق اطلاعات درزشده، یافتیم که دوربین در این دو مدل از گوشی‌های نوکیا، یک دوربین دوگانه یکسان و مشابه در پنل پشتی خواهد بود. با این تفاوت، که در نوکیا C20 Plus اسکنر اثر انگشت وجود ندارد. برای هر دو مدل گریل اسپیکر در قسمت پایین و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در بالای گوشی طراحی شده است. تفاوت این دوگوشی اقتصادی در باتری‌های آنهاست، اینگونه که نوکیا C20 پلاس از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین انرژی می‌کند و مدل C30 دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

در مقایسه‌ای دیگر با مدل استاندارد گوشی C20 پلاس درمی‌یابیم که مدل پلاس با ۲۰۰۰ میلی‌آمپر باتری اضافی و رم بیشتر دستگاه بهتری نسبت به مدل C20 است، زیرا مدل نوکیا C20 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. هیچ اخبار یا شایعه‌ای مبنی بر زمان عرضه این مدل‌های جدید هنوز به گوش نرسیده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار