آغاز فروش نوکیا ۷ پلاس در چین

4b18ab5d5a28faa846cdf9cc4e5390c3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز فروش نوکیا ۷ پلاس در چین

شرکت نوکیا در جریان MWC 2018 به رونمایی از چندین گوشی هوشمند جدید پرداخت که هریک با مشخصات بزرگی همراه بودند و محصولاتی محبوب تلقی می شدند. گوشی های هوشمندی که باید آنها را از برندی مطرح در صنعت تلفن هوشمند دانست. این شرکت از چهار مدل گوشی همراه به نام نوکیا ۸ سیروکو، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ جدید و نوکیا ۱ پرداخته که همگی از مشخصات مطلوبی بهره برده و طراحی قابل توجهی برای آنها در نظر گرفته شده است.

در حالی که یک هفته ای از معرفی این خانواده جدید می گذرد به تازگی نوکیا ۷ پلاس وارد بازار چین شده و کمپانی فنلاندی پیش از هر بازار چین را اولین کشور عرضه محصول خود یعنی نوکیا ۷ پلاس در نظر گرفته است. این طور که پیداست چینی ها علاقه بسیاری به گوشی های هوشمند نوکیا دارند و استقبال بسیاری هم از آن داشتند. در این بین نوکیا ۷ پلاس با طراحی جذاب و مشخصات کارآمد خود گزینه فوق العاده ای برای خرید است.

از مشخصات نوکیا ۷ پلاس باید به لیست زیرا اشاره کرد:

  • صفحه نمایش ۶.۰ اینچی Full HD+با نسبت تصویر ۱۸:۹ و پوشش شیشه کورنینگ گوریلا گلس ۳
  • پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی Adreno 512
  • حافظه رم ۴ گیگابایتی LPDDR4  با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت
  • پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان
  • سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو با قابلیت ارتقا تا ۸.۱
  • دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • سنسور اثرانگشت در عقب
  • جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، فناوری صوتی OZO Audio نوکیا
  • ابعاد ۱۵۸*۷۵*۹.۵۵ میلیمتر
  • قابلیت ارتباطی ۴G VoLTE, WiFi 802.11 ac (2.4GHz + 5GHz), Bluetooth 5, GPS + GLONASS, NFC, USB Type-C
  • باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع

با چنین مشخصه هایی می توان اسمارتفون جدید فنلاندی ها را شایسته فروش بالا دانست و انتظار می رفت که موفقیتی در این زمینه کسب کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار