نوکیا ۵.۱ پلاس بزودی معرفی می شود

e030a650f28d60ea40cc186c4c38a50e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۵.۱ پلاس بزودی معرفی می شود

اگر بخواهیم در صنعت تلفن هوشمند به یکی از شرکت های قابل توجه اشاره کنیم، بی شک نوکیا یکی از آنها بوده و توانسته عملکرد خوبی تاکنون از خود نشان دهد.

شرکت فنلاندی نوکیا که پیشتر با همکاری HMD تصمیم گرفت باری دیگر به صنعت بازگردد و عملکردی بزرگ از خود نشان دهد. این شرکت در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند جدید خود را تحت عنوان نوکیا ۵.۱ پلاس رونمایی کند. مدلی که نسبت به نوکیا ۵.۱ ارتقایافته تر بوده و از مشخصات بهتری بهره خواهد برد. تاکنون شایعات کمی پیرامون این مدل منتشر شده و اطلاعات کافی در دسترس قرار نگرفته است.

به تازگی TENAA چین تاییدیه ای به محصول شرکت نوکیا داده که انتظار داریم بزودی شاهد معرفی و عرضه آن باشیم. از مشخصات نوکیا ۵.۱ پلاس باید به صفحه نمایش ۵.۸۶ اینچی ۱۵۲۰*۷۲۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۹:۹، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون یا مدیاتک با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی، حافظه رم ۳، ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات بیشتری در کار نیست اما از تصاویر رندر شده می توان دریافت با گوشی هوشمندی شبیه به نوکیا ایکس ۶ رو به رو هستیم که صفحه نمایش ناچ برای آن در نظر گرفته شده است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت فنلاندی در آینده نزدیک معرفی از این گوشی هوشمند داشته باشد و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

شایان ذکر است که نوکیا پیشتر نوکیا ۵.۱ را با مشخصاتی بهتر معرفی کرده است. پیش بینی می شود بسیاری از شایعات و اطلاعات به بیرون درز کرده صحت داشته باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار