آشکار شدن اطلاعات بیشتر از U12 اچ تی سی

722fdba21f204ccd7c27ac4342e1acda
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن اطلاعات بیشتر از U12 اچ تی سی

شرکت اچ تی سی هر سال نسل جدیدی از پرچمدار خود را رونمایی می کند که باید آن را قابل توجه و بارز دانست. برندی که توانسته در چند سال گذشته تلاش بسیاری کرده تا بتواند در زمینه وضعیت اقتصادی شرایط خود را بهبود بخشد اما این روش ها موثر واقع نشد و تنها درصد کمی وضعیت HTC را سامان بخشید.

در حالی که شایعات خبر از رونمایی HTC U12 طی MWC 2018 می دادند به نظر می رسد تایوانی ها سخت در تلاش هستند تا بتوانند دیوایس جدید را در بهار ۲۰۱۸ رونمایی کنند. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون این سری رو به رو شدیم که هر یک اطلاعات کاملی را در اختیار می گذاشتند و حال باید با دسته ای جزئیات بیشتر رو به رو باشیم.

به تازگی شایعاتی توسط یک وب سایت روسی منتشر شده که جزئیات کاملی از یو۱۲ را افشا می سازد. این رسانه می گوید یو ۱۲ به مشخصات کلیدی چون صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ هشت هسته ای نسل جدید کوالکام با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین دوگانه ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۲۰ میلی آمپری، استاندارد ضدآب IP68، قابلیت تشخیص چهره، فناوری نسل جدید Edge Sense 2.0، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان اشاره کرد.

اگر این جزئیات صحت داشته باشد می توان انتظارات بسیاری از یو ۱۲ داشت که می تواند به عنوان یک پرچمدار از خود نشان دهد. تایوانی ها سخت تلاش کرده تا بهترین را به مشتریان خود ارائه دهند و یو ۱۲ نیز می توان یک مثال بارز باشد. متاسفانه در پرچمدار سال جاری خبری از نمایشگر LED نخواهد بود و HTC همچنان LCD را هدف قرار گرفته و آن را درون پرچمدارش قرار می دهد تا هزینه تولید را کاسته و محصولش را با قیمت ایده آلی روانه بازار کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار