در بازی Need for Speed جدید شاهد تعقیب و گریز هیجان انگیز خواهیم بود

7a347c247625b2818554a6dcf33df905
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در بازی Need for Speed جدید شاهد تعقیب و گریز هیجان انگیز خواهیم بود

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده است که در بازی Need for Speed جدید باز هم شاهد تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز مسابقه‌دهندگان و پلیس‌ها خواهیم بود.

در گذشته بازی موردعلاقه هر گیمری که عاشق بازی‌هایی با سبک ماشین‌رانی بود، Need for Speed بود درواقع این بازی به دلیل داشتن تعقیب و گریزهای فراوان از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار بود. جالب است بدانید که این بازی آنقدر هیجان‌انگیز و لذت‌بخش بود که توانست لقب بهترین بازی‌ مسابقه‌ای را به خودش اختصاص دهد. البته محبوبیت بازی Need for Speed به گذشته باز می‌گردد چراکه سیاست‌ها و مدیریت غلط کمپانی اپیک گیمز موجب شد تا بازی Need for Speed نسبت به اوجی که در سال‌های ابتدایی عرضه شدنش داشت فاصله بگیرد و دیگر مانند گذشته آن اشتیاق و هیجان را در کاربران ایجاد نکند.

اما خوشبختانه این کمپانی به تازگی در جلسه ارائه گزارش مالی خود رسما اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدیدی از بازی Need for Speed را طراحی و تولید کند. این کمپانی همچنین اشاره کرد که زمان عرضه و انتشار بازی Need for Speed را در پاییز سال جاری میلادی اعلام خواهد کرد.

مدیر اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز در زمینه نسخه جدید بازی Need for Speed که در آینده منتشر خواهد شد توضیحاتی را ارائه داد او در صحبت‌هایش به حفظ ریشه و المان‌های اصلی این بازی اشاره کرد و علاوه‌بر این گفت که در نسخه جدید بازی Need for Speed شاهد تعقیب و گریزهای مسابقه‌دهندگان توسط پلیس مانند گذشته خواهیم بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار