با مدل جدید نوکیا E90 آشنا شوید

00491565e94c17bdd062a0a824e4c88e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با مدل جدید نوکیا E90 آشنا شوید

تاکنون شرکت های بسیاری دست به کار شده و تولید گوشی هوشمند را آغاز کردند که هر یک توانستند محصولاتی قابل توجه را معرفی و عرضه کنند. اسمارتفون هایی که باید انتظار عملکرد بالا و فناوری نوآورانه ای در آنها داشت.

 در این بین استارتاپ Cosmo Communicator که در زمینه دستگاه های همراه کار می کند در Indiegogo پروژه ای را به ثبت رساند که گوشی هوشمندی شبیه به نوکیا E90 را نشان می دهد.این اسمارتفون را می توان در دو حالت لپتاپ و تلفن هوشمند به کار گرفت از این رو تایپ را برای کاربر ساده می کند. صفحه کلیدی از نوع QWERTY تجربه کاربری خوبی را برای افراد رقم می زند. Cosmo که درخواست بودجه ۲۰۰ هزار دلاری داشت، تاکنون توانست ۳۴۰ هزار دلار جمع آوری کرده و از این رو تولید تلفن هوشمند خود را از سر می گیرد و این دیوایس در تعدادی محدود به تولید می رسد.

گوشی هوشمند Cosmo Communicator به صفحه نمایش ۶ اینچی  Full HD در کنار نمایشگر خارجی ۲ اینچی AMOLED با وضوح ۵۷۰*۲۴۰ پیکسلی، دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، باتری ۴۲۲۰ میلی آمپری، پردازنده Helio P70 مدیاتک، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، اسپیکر استریو ، سنسور اثرانگشت و قابلیت دوگانه اشاره کرد.این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای همراست و همچنین می توان لینوکس و Sailfish را با آن سازگار کرد. ابعاد دستگاه ۱۷۱*۷۹*۱۶ میلیمتر است و وزنی ۳۲۰ گرمی دارد.

شایان ذکر است این اسمارتفون برای حامیان ۵۵۰ دلار و برای مصرف کنندگان عمومی بیش از ۸۰۰ دلار قیمت دارد. عرضه آن مشخص نیست و انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ فروش آن به صورت محدود آغاز شود.

منبع

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار