آپدیت جدید می بند ۶ شیائومی چراغ قوه را به آن اضافه می‌کند

01b84fac3eacdcf999b0f91537e48fe9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اخبار جدید می بند ۶ شیائومی بروزرسانی شده است. در این به روزرسانی Xiaomi Mi Band 6 دارای برخی ویژگی‌های اضافه‌تر دیگری است. برای مثال این ساعت هوشمند در کنار همه ویژگی‌های قبل، در آپدیت جدید دارای یک چراغ قوه است. همچنین در این بروزرسانی، می بند ۶ شیائومی علاوه بر زبان‌های قبلی که پشتیبانی می‌کرد از زبان‌های بیشتری نیز پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات موجود اضافه شدن چراغ قوه به می بند ۶ شیائومی، یک قابلیت جالب و جذاب برای کاربران است. در این به روزرسانی به شماره ۱.۰.۴.۳۸ این مچ بند هوشمند علاوه براینکه چراغ قوه دارد از زبان‌های بسیار زیاد دیگری پشتیبانی می‌کند. این آپدیت جدید می بند ۶ در حال حاضر در بریتانیا، جمهوری چک و کویت قابل دریافت است. به احتمال زیاد این به روزرسانی جدید به زودی در دسترس اکثر کاربران در همه کشورهای دیگر قرار خواهد گرفت.

اگر می‌خواهید پس از دریافت نسخه جدید دچار مشکل نشوید، قبل از اینکه فایل مورد نظر را دانلود و نصب کنید، ابتدا می فیت گوشی را بررسی کنید که حتما نسخه ۵.۳.۰ باشد. همچنین در ماه آوریل یک قابلیت جدید دیگر به نام پایش تنفس در زمان خواب نیز به این ساعت هوشمند اضافه می‌گردد. یکی از مزیت‌های ساعت‌های شیائومی این است که همیشه در پی افزودن ویژگی‌های جدید به ساعت‌های هوشمند خود است.

چراغ قوه می بند ۶ شیائومیمی بند ۶ شیائومی که طرفداران زیادی دارد، دارای یک صفحه نمایش آمولد ۱.۵۶ است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به شمارشگر ضربات قلب، سنجش اکسیژن خون، شتاب سنج و ژیروسکوب اشاره کرد. برخی دیگر از قابلیت‌هایی که این گوشی دارد عبارت است از: اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، گام شمار، کنترل پخش موسیقی و دوربین، محاسبه کالری مصرف شده و نظارت بر فعالیت‌های ورزشی.

این ساعت هوشمند را شیائومی چند ماهی است که به بازار عرضه نموده است. اما گویا براساس برخی اخبار شایعه شیائومی قرار است می بند ۷ را نیز معرفی کند. اطلاعات و شایعات پیرامون می بند ۷ این گونه بیان می‌کنند که گویا این ساعت با سری قبلی خود تفاوت‌های چشم‌گیری دارد. برای مثال گویی این ساعت هوشمند از یک سخت افزار قدرتمند پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای صفحه نمایشگر بزرگ‌تر است. همچنین حسگرهایی با دقت بالاتر در این مدل از ساعت‌ هوشمند تعبیه شده است. هنوز این اخبار شایعه است و اطلاعاتی به صورت رسمی معرفی نشده است. اما با وجود اینکه شرکت شیائومی هر سال یک ساعت هوشمند به بازار عرضه می‌کند بعید نیست که اواسط سال ۲۰۲۲ نیز می بند ۷ خود را معرفی کند.

قیمت ساعت جدید شیائومی به نام می بند ۶، بین ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان در بازارهای ایران است. این ساعت در حال حاضر در تمام بازارها قابل خرید است.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار