بررسی ال جی Aristo 2

9f771c82c3fbb144086dce058011c066
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی ال جی Aristo 2

شرکت ال جی یکی از برندهای بزرگ صنعت خودروسازی بوده که توانسته عملکرد بزرگی را از خود نشان دهد. برندی که اگرچه نتوانست فروش بالایی را در کسب و کار تلفن هوشمند شاهد باشد اما این بدان معنا نبوده که نمی تواند محصول بی نقص و قابل توجهی را توسعه دهد.

این کمپانی علاوه بر توسعه پرچمدار در سبد کالا آن مدل های میان رده و رده پایه نیز به چشم می خورد که از جمله آن باید به اسمارتفون جدید Aristo 2 اشاره کرد. مدلی میان رده با طراحی مطلوب و مشخصات کارآمد که با هزینه پایینی می توان به تهیه آن پرداخت و نیاز به هزینه بالا نیست.

در این مطلب قصد داریم به بررسی ال جی Aristo 2 بپردازیم تا مشخص شود چگونه اسمارتفونی محسوب می شود:

blankطراحی و ساخت

بخش طراحی و ساخت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شرکت ها نیز توجه بسیاری به آن دارند. در این میان Aristo 2 یک مدل معمولی بوده و بدنه پلاستیکی باکیفیت برای آن فراهم آمده است. طراحی آن شبیه به پرچمداران و مدل های دیگر ال جی نبوده و ابعاد آن ۱۴۴*۷۱*۸.۱ میلیمتر می باشد و وزنی ۱۳۹ گرمی دارد. با این حساب نه وزن و ابعاد بزرگی داشته نه بدنه آن فلزی است از این رو کاربری راحت مطلوبی را فراهم خواهد آورد.

صفحه نمایش

ال جی Aristo 2 به نمایشگر ۵.۰ اینچی ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی IPS LCD مجهز است. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۶۶ درصدی، تراکم پیکسلی ۲۹۴ppi و برخی دیگر مشخصات قابل توجهی برای این میان رده LG محسوب می شود. نمایشگر نقطه مهمی در هر گوشی هوشمند محسوب شده و Aristo 2 نیز به عنوان یک رده میانی می تواند مورد توجه قرار گیرد.

سخت افزار

ال جی Aristo 2 به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز بوده که در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۳۰۸ محصولی مناسب است. حافظه رم ۲ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی پیکربندی ایده آل را برای اسمارتفون ال جی فراهم می آورد و رضایت بخش است. البته نباید انتظار فراوانی را از این میان رده داشت زیرا Aristo 2 متفاوت از گوشی های هوشمند میان رده دیگر بوده و با قیمت مطلوبی به فروش می رسد.

blankدوربین

در بخش دوربین ال جی Aristo 2 گوشی هوشمند رده بالا نیست  اما یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی در بخش عقب و یک لنز ۵ مگاپیکسلی در بخش جلو قرار گرفته است. همچنین لنز اصلی قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی را دارد اما لنز سلفی چنین کیفیتی نداشته و با کیفیت ۷۲۰ پیکسل می تواند وضوح خوبی را به نمایش بگذارد.

باتری

یکی از بخش های مهم هر گوشی هوشمندی باتری آن است و اگر اسمارتفونی فاقد چنین ویژگی خوبی باشد قطعا نمی تواند مورد توجه باشد. ال جی Aristo 2 به پک باتری ۲۴۱۰ میلی آمپری مجهز بوده که می تواند ساعت ها فعال باقی بماند و عملکرد بالایی در بخش تامین انرژی داشته باشد. بسیاری از رقبا ال جی Aristo 2 در این زمینه رضایت بخش نیستند اما کمپانی کره ای سعی کرده با قیمت مطلوب، ویژگی قابل توجهی را به ارمغان آورده و محصولی بزرگ را فراهم آورده است. با این حساب می توان ال جی Aristo 2  را گوشی هوشمند معقول و ایده آل دانست.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار