ال جی و رونمایی از وی ۴۰ تینک کیو

3bc5259f66b12fc4d746d66d6e746281
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ال جی و رونمایی از وی ۴۰ تینک کیو

شرکت ال جی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند سری وی را معرفی می کند. پیشتر شاهد معرفی گوشی هوشمند G7 بودیم و حال نوبت به رونمایی وی ۴۰ تینک کیو پرچمدار رسید.

اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد و بیشتر آنها نیز به حقیقت تبدیل شده است.  V40 ThinQ اولین گوشی هوشمند ۵ دوربین ال جی به شمار رفته و فاقد سنسور اثرانگشتی در روی نمایشگر است. از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۹.۵:۹ FullVision OLED با رزولوشن ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی Adreno 630 ، حافظه رم ۶ گیگابایتی LPDDR4x ، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و چندی دیگر اشاره کرد.

یکی از قسمت های بارز این پرچمدار دوربین اصلی سه گانه ۱۲، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلیست. هر یک از این سنسورها دارای ویژگی های خاصی هستند که برای مثال می توان به سنسور تله فوتو یا واید اشاره کرد. در قسمت دوربین سلفی نیز ال جی دو سنسور ۸ و ۵ مگاپیکسلی را به کار گرفت و در مجموع وی ۴۰ تینک کیو به عنوان اولین گوشی هوشمند ۵ دوربین کره ای ها محسوب می شود. با استاندارد IP68 و MIL-STD 810G این پرچمدار ضد آب و ضربه به شمار می رود. اسپیکرهای قدرتمند Boombox ، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، وضوح صوتی Hi-Fi Quad DAC، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۵، GPS, NFC و USB-C دیگر ویژگی های این پرچمدار را تشکیل می دهند.

ال جی باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با فناوری های شارژ بی سیم و شارژ سریع را برای آن در نظر گرفت. گزینه های رنگی این فبلت رده بالا مشکی، قرمز، خاکستری و آبیست و از ۱۹ اکتبر با قیمت ۹۸۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار