لنوو فروش تبلت هیبریدی Miix 630 را شروع کرد

ac300707a92881a632e140de0ac3b12a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لنوو فروش تبلت هیبریدی Miix 630 را شروع کرد

اگر بخواهیم به یکی از شرکت های مطرح تولیدکننده دستگاه های کامپیوتری اشاره کنیم بی شک لنوو یکی از این برندهای شناخته شده بوده که تاکنون توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در جریان نمایشگاه CES 2018 بود که لنوو تصمیم گرفت تبلت هیبریدی Miix 630 را معرفی کند. دستگاهی با پشتیبانی از شبکه ۴G LTE که همچون یک تبلت یا لپتاپ می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

به تازگی تصمیم گرفت فروش تبلت هیبریدی مبتنی بر پردازنده ARM کوالکام اسنپدراگون Miix 630 را آغاز کند. این تبلت هیبریدی از صفحه نمایش لمسی برخوردار است و مشخصات مناسبی برای آن در نظر گرفته شد.

لنوو همچنین برای این تبلت قلم دیجیتال و صفحه کلیدی در نظر گرفته تا کاربری حرفه ای را رقم زند. صفحه کلید از نور پس زمینه برخوردار است و قلم دیجیتال آن نیز سطح فشار ۱۰۲۴ دارد. لنوو ادعا می کند تبلت Miix 630 با هر بار شارژ عمر باتری ۲۰ ساعته ای را ارائه می دهد.

Miix 630 به صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی لمسی با کیفیت WUXGA+ و سنسور تشخیص چهره برای پشتیبانی از ویندوز هلو برخوردار است. Miix 630 تنها ۱۵.۶ میلیمتر ضخامت داشته و با وزنی ۱.۳۳ کیلوگرمی همراست. در دیگر مشخصات باید به حافظه رم ۴ یا ۸ گیگابایتی، ۲ اسپیکر ۱ واتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ اشاره کرد. قیمت تبلت هیبریدی Miix 630 به ۸۹۹ دلار می رسد و هم اکنون برای خرید دردسترس است.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت لنوو مراجعه کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار