لنوو و رونمایی از گوشی هوشمندی با چهار دوربین

b3c8cccff6ff5f67b8ed17a8e82ec86c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لنوو و رونمایی از گوشی هوشمندی با چهار دوربین

شرکت لنوو یکی از برندهای بزرگ صنعت تولید سیستم های کامپیوتری شناخته می شود و در این بین به تولید تلفن هوشمند و تبلت نیز می پردازد. این کمپانی به تازگی دو مدل اسمارتفون میان رده خوش قیمتی از سری K5 را معرفی کرد.

یکی از این مدل ها K5 پرو نام داشته و به عنوان اولین گوشی هوشمند چهار دوربین لنوو محسوب می شود. از مشخصه های کلیدی این میان رده باید به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی Full HD+ 18:9 با رزولوشن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۶ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی Adreno 509 ، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری مجهز است.

در دیگر ویژگی ها باید به سنسور اثرانگشت در عقب، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n ، بلوتوث ۵.۰، GPS + GLONASS و پورت USB-C اشاره کرد.

ابعاد این میان رده جدید لنوو ۱۵۵*۷۴*۷.۹۸ میلیمتریست و وزن آن به ۱۶۵ گرم می رسد. لنوو  K5 Pro در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمت پایه ۱۴۳ و نهایی ۱۸۷ دلار از ۲۵ اکتبر سال جاری روانه بازار می شود. لنوو مشخص نساخته که K5 پرو در کدام بازارها به فروش می رسد و آیا ۲۵ اکتبر تنها برای بازار چین است یا چندین منطقه مختلف.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به سایت لنوو مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را کسب کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار