انتشار جزئیاتی از Desire 12 Plus اچ تی سی

a644e6b5bec8b702d4bfd4bf0020af27
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار جزئیاتی از Desire 12 Plus اچ تی سی

شرکت اچ تی سی اگرچه انتظار می رفت در MWC 2018 از نسل جدید پرچمدار خود رونمایی کند، اما هیچ محصولی برای این رویداد نداشت و حضور آن بیشتر در بخش واقعیت مجازی بود. حال به تازگی اطلاعاتی از محصول میان رده کمپانی تایوانی موسوم به Desire 12 Plus فاش شده که به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی آن باشیم.

براساس گزارش انتشاری، Desire 12 Plus به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی LCD با نسبت تصویر ۱۸:۹ با کیفیت ۱۴۴۰*۷۲۰ پیکسلی مجهز است و ابعاد آن نیز ۱۵۸*۷۶*۸.۴ میلیمتری می باشد. وزن Desire 12 Plus کمتر از ۱۵۵ گرم بوده که این نشان می دهد با محصولی سبک وزن از برند تایوانی رو به رو هستیم.

در بخش دوربین اچ تی سی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی فراهم آورده که اگرچه دوگانه نیست اما انتظار داشتیم از نوع دوگانه به شمار رود. دیگر مشخصه های Desire 12 Plus باید به پردازنده مدیاتک آن هم از نوع چهار هسته ای یا اسنپدراگون ۴۵۰ هشت هسته ای پرداخت که می توانند هر کدام بخصوص مدل اسنپدراگونی عملکرد بالایی از خود نشان دهند. گفته می شود Desire 12 Plus با حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی یا همان ۲۳.۵ گیگابایتی همراه بوده که اکوسیستم کاملی را برای تایوانی ها رقم می زند.

باتری Desire 12 Plus از نوع ۲۹۶۵ میلیمتری بوده و به فناوری شارژ سریع مجهز است که می تواند در کمترین زمان شارژ را به ۱۰۰ درصد برساند. انتظار داریم اچ تی سی بهار ۲۰۱۸ از Desire 12 Plus رونمایی کند اگرچه جزئیاتی در این رابطه وجود نداشته و گزارش تنها به مشخصات اشاره داشته است.

گفته می شود Desire 12 Plus در کنار U12 رونمایی خواهد شد اما دقیقا مشخص نیست آیا چنین چیزی خواهد بود یا خیر. به هر حال برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار