آیفون های جدید تا سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تغییرات اساسی پیدا می‌کنند

c2187307bcbcb91e7a34de81ef3dd5cb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تا سال ۲۰۲۰ در آیفون های شرکت اپل شاهد ناتچ های کوچکتری خواهیم بود و گزارشات حاکی از این هستند که تا اوایل ۲۰۲۱ شاهد گوشی های آیفون تمام صفحه خواهیم بود در ادامه با دیجی دو همراه باشید.

آیفون های ۲۰۲۰ از ناتچ کوچکتر بهره می‌برند

مینگ چی یکی از تحلیل گران عمومی و قابل اعتماد دنیای گوشی های هوشمند اظهار داشته است که تا سال ۲۰۲۰ گوشی های آیفون از ماژول های کوچکتر TrueDepth بهره خواهند برد و این امر سبب می‌شود تا ناتچ آن ها کوچکتر از حد معمول شود. مینگ چی همچنین توضیح می‌دهد قرار است سنسورهای دوربین سلفی در گوشی های آیفون به طور مشابه کوچکتر شوند که این امر به معنای افزایش فضا برای نمایشگر می‌باشد.

سیستم دوربین آیفون های ۲۰۲۰ تغییرات اساسی خواهد داشت

علاوه بر این، تحلیگران  یک پوشش طراحی مجدد که از طراحی آیفون X و XS جلوگیری می‌کند را پیش بینی می کنند. با این حال در حال حاضر جزئیات بیشتری از آن را ارائه نمی‌دهند. درمورد دوربین های پشتی هم در آیفون های نسل آینده شاهد تغییرات اساسی خواهیم بود انتظار می‌رود که آیفون های ۲۰۲۰ دارای یک سیستم لنز ۷P باشند.

اولین آیفون تمام صفحه‌ی اپل ۲۰۲۱ خواهد آمد

مینگ چی اذعان داشته است که اولین دستگاه اپل که به همراه یک نمایشگر تمام صفحه خواهد آمد را باید در سال ۲۰۲۱ انتظار بکشیم. به لطف حسگر زیر نمایشگر و دوربین های زیر نمایشگر که این چند وقته به خوبی پیشرفت کرده‌اند، اپل پس از سه نسل، اولین دستگاه تمام صفحه‌ی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار