هوآوی و آغاز فروش تبلت مدیاپد M5

c9acb537c99fc598c5c11d27a07271f2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هوآوی و آغاز فروش تبلت مدیاپد M5

در ماه فوریه بود که شرکت هوآوی تبلت اندروید جدید باکیفیت خود M5 را معرفی می کند. تبلتی که از مشخصات قابل توجهی بهره برده و طراحی فلزی و قابل توجهی برای آن درنظر گرفته شد.

مدیاپد M5 از پردازنده هشت هسته ای کارین ۹۶۰، صفحه نمایش ۸.۴ یا ۱۰.۸ اینچی با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰پیکسلی IPS LCD، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۷۵۰۰ میلی آمپری یا ۵۱۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

البته این نکته حائز اهمیت است که مدیاپد M5 در دو مدل ۱۰ و ۸ اینچی به فروش می رسد که این دو مدل هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها نسخه بزرگتر باتری ۷۵۰۰ میلی آمپری و نسخه کوچکتر باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شد.

این تبلت از قلم ام پن پشتیبانی کرده و می توان صفحه کلیدی را به عنوان تایپ کاور جداگانه خریداری کرد. بنابراین مدیاپد M5 یک تبلت هیبریدی بوده و تجربه کاربری خوبی رقم می زند. قیمت نسخه ۸.۴ اینچی ۳۱۹ دلار و نسخه ۱۰.۸ اینچی با قیمت ۳۵۹ دلار به فروش می رسد. البته نسخه پرویی نیز در نظر گرفته شده که با قیمت ۴۴۹ دلار روانه بازار می شود.

مدیاپد M5 به تازگی در ایالات متحده برای فروش در نظر گرفته شده و می توان آن را خریداری کرد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت هوآوی مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار