هواوی واچ ۴ پرو مخصوص کودکان با قیمت ۱۵۴ دلار رونمایی شد

22be0e1d0cdff5d4969f2929cf56eec7
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هوآوی، غول تکنولوژی چینی؛ ساعت هوشمندی ( هوآوی واچ ۴ پرو) را با صفحه نمایش ۱.۴ اینچی امولد و باتری ۸۰۰ میلی آمپری برای کودکان طراحی کرده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید تا در این باب اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

هوآوی واچ ۴ پرو گجتی پوشیدنی مخصوص کودکان است که دارای یک نمایشگر ۱.۴۱ اینچی امولد است و از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. این ساعت هوشمند از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. انرژی این ساعت را یک باتری ۸۰۰ میلی آمپری تامین می کند که از فناوری شارژ پر سرعت نیز بهره می برد بدین صورت که ۵۰ درصد از ظرفیت کلی باتری تنها در ۲۰ دقیقه شارژ می شود.

قیمت هواوی واچ 4 پرواین ساعت هوشمند هوآوی در دو رنگ مورد علاقه کودکان؛ صورتی و آبی تولید شده است. ابعاد و اندازه آن ۱۴.۵۵ در ۴۱ در ۵۳ میلی متر و وزن آن ۵۷.۵ گرم است. بند این گجت از جنس سیلیکونی را طوری طراحی کرده اند که کودکان به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند. این محصول تازه وارد هوآوی به ماژول GPS مجهز شده است که اینگونه والدین به راحتی می توانند موقعیت مکانی کودک را تشخیص دهند. ضمن اینکه این امکان را دارد که بعضی از فعالیت های ورزشی را هم ردیابی کند.

از دیگر قابلیت های هوآوی واچ ۴ پشتیبانی آن از اتصال به WALAN، بلوتوث و انواع شبکه های ارتباطی است. این گجت به راحتی امکان برقراری تماس تصویری و امکان کار کردن با دستیار هوشمند صوتی را نیز برای کودکان محیا می کند. از دیگر ویژگی های مهم این گجت طراحی ضد آب آن است بدین ترتیب کودکان می توانند با در دست داشتن آن با خیالی آسوده به بازی بپردازند.

قیمت هواوی واچ 4 پرواین محصول کودک محور را کمپانی هوآوی به قصد کاربرد های آموزشی و ایمنی تولید و عرضه کرده است. طبق نقل قول های زیادی که وجود دارد هوآوی واچ پرو در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ معادل با ۸ شهریور ۱۴۰۰ وارد بازار دیجیتال خواهد شد. این گجت دوست داشتنی کودکانه با دو رنگ صورتی و آبی و با قیمت ۱۵۴ دلار(۹۹۸ یوآن) به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، اما این نکته نیز گفتنی است که شایعاتی در مورد عرضه داخلی این محصول وجود دارد بدین معنا که شرکت هوآویی قصد دارد این ساعت هوشمند را تنها در بازار داخلی چین عرضه کند و هنوز هیچ اطلاعاتی در باب عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار