Nova 3 محصول آینده هوآوی در راه است

81c606b2f913629e3aec26d6edf09c8c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Nova 3 محصول آینده هوآوی در راه است

هر سال هوآوی به معرفی نسل جدید تلفن هوشمند خود می پردازد که از ویژگی ها و طراحی قابل توجهی برخوردار هستند. برای سال ۲۰۱۸ نیز شرکت چینی چندین مدل را در برنامه داشته که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.

براساس گزارش ها شرکت هوآوی می خواهد بزودی نوا ۳ را به عنوان یک میان رده باکیفیت معرفی کند. حال به تازگی این گوشی هوشمند در TENAA چین به شماره مدل PAR-AL00 و PAR-TL00 رویت شده است. از مشخصات آشکار شده محصول میان رده باکیفیت این شرکت چینی باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و کیفیت FHD+ ، پردازنده ای از نوع هشت هسته ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی که احتمالا کایرین ۹۷۰ یا ۷۱۰ جدید خواهد بود،حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، قابلیت ارتقا حافظه، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری EMUI 8.2، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

نوا ۳ به سنسور اثرانگشت، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، بلوتوث ۵.۰، باتری ۳۶۵۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و برخی دیگر مجهز است. نوا ۳ قیمت مشخصی نداشته اما در رنگ مشکی و آبی به فروش می رسد.

جزئیات دقیقی در کار نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند مشخص شود هوآوی چه ویژگی هایی را در این گوشی هوشمند باکیفیت و شبه پرچمدار خود به کار می گیرد. پیش بینی می شود نوا ۳ را در اواخر ماه جاری شاهد باشیم که ویژگی های بزرگی دارد.

منبع

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار