هوآوی از لپ تاپ های میت بوک ۱۳s و ۱۴s رونمایی کرد

d7c3fb5e9b01f1c5afd14633e56641d4
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارشات منتشر شده لپ تاپ های جدید چینی ها با نام های میت بوک ۱۳s و ۱۴s از شرکت هوآوی معرفی شدند. اینطور که مشخص است پردازش اطلاعات این دستگاه ها بر عهده ی پردازشگر های نسل یازدهم اینتل است. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باره کسب کنید.

صفحه نمایش به کار رفته در لپ تاپ های میت بوک ۱۳s و ۱۴s دارای رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ است و عدد نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز نیز می رسد. این نمایشگر از ۱.۰۷ میلیارد رنگ و مضاف بر آن به طورکامل گاموت رنگی SRGB را پشتیبانی می کند. گفتنی است که در این دستگاه ها با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد نیز مواجه خواهیم شد.

لپ تاپ های میت بوک 13s و 14sهم اکنون پردازشگر های اینتل یازده از کیفیت بالایی برخوردارند گرچه که اینتل قصد دارد سری دوازدهم را نیز وارد بازار کند؛ اما تا زمان رونمایی و عرضه کمپانی هواوی ترجیح داده است که از همان نسل قبلی استفاده کند که البته پردازشگر خوبی است این نیز گفتنی است که کمپانی مذکور در کنار این پردازشگر سیستم خنک کننده ی پیشرفته ای را نیز به کار گرفته است.

خبرها حاکی از این است که هواوی تامین انرژی این دستگاه ها را بر عهده ی یک باتری ۶۰ واتی قرار داده که کاربران به راحتی می توانند تا ۱۳ ساعت با آن کار کنند. قابل ذکر است که لپ تاپ های مذکور از تکنولوژی شارژ سریع نیز برخوردارند که در صورت استفاده از آن می توانند تا ۳ ساعت با آن کار کنند.

از ویژگی های موجود در لپ تاپ های  میت بوک ۱۳s و ۱۴s می توانیم به فناوری فیس آنلاک اشاره کنیم که از لیزر خودکار و پیشرفته ی کمپانی مذکور نیز برخوردار است. دیگر ویژگی این لپ تاپ ها اسپیکر استریویی است که نسبت به قبلا از کیفیت بالاتری بهره می برد. قابل اشاره است که  این محصولات جدید چینی ها از آپ های گوشی های هوآوی نیز پشتیبانی می کند؛ استراتژی هوآوی در انجام چنین کاری این بوده است که تفاوت چندانی میان کامپیوتر ها و گوشی های هوشمند به چشم نیاید.

لپ تاپ های میت بوک 13s و 14sکمپانی هوآوی در اطلاعیه ای قیمت های این دستگاه ها را اعلام کرده که به شرح زیر است؛

قیمت لپ تاپ میت بوک ۱۳S :

  • Core i5-11300H ، رم ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی: ۱۰۸۶ دلار
  • Core i7-11370H  ، رم ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی : ۱۲۴۰ دلار

قیمت لپ تاپ میت بوک ۱۴S :

  • Core i5-11300H ، رم ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی : ۱۰۸۶ دلار
  • Core i7-11370H ، رم۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی : ۱۲۴۰ دلار
  • Core i7-11370H ، رم ۱۶ گیگابایتی، ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی : ۱۳۹۶ دلار

نقل قول ها گویای این هستند که لپ تاپ های میت بوک ۱۳s و ۱۴s در اوایل پاییز و در تاریخ ۳ مهر عرضه می شود و در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار