رونمایی چراغ خاموش آنر پلی ۲۰

869f329b2dfba2bef2148d1d52a8ee14
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود اینکه اکنون برند های معتبر در پی رساندن مدل های جدید خود به استاندارد کنونی هستند، اما آنر از گوشی ای رونمایی کرد که فاقد حسگر اثر انگشت است. شاید در لحظه اول نبود این امکان شما را برای خرید مایوس کند، اما بهتر است صبر کنید چراکه این اسمارنفون دارای ویژگی های منحصربه فرد دیگری نیز است که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن از آن جمله است.

بد نیست کمی به عقلب برگردیم زمانی که برند سونی از اریکسون جدا شد گوشی های سونی با تبلیغات فزاینده ای خبر از گوشی های بسیار متفاوتی می دانند، گرچه تاریخ مسیر این برند را تغییر داد و سونی آن طور که باید نظر طرفداران سابق خود را جلب نکرد، با این حال تبلیغات آن به شکل گسترده ای انجام می شد. آنر اما راه دیگری را پیش گرفته است. این برند با وجود جدایی تازه از برند هوآوی بدون خبررسانی و در سکوت خبری محصولات جدید خود را رونمایی می کند که آنر پلی ۲۰ از آن محصولات است. البته شاید میانرده بودن این محصول آنر را بین رقبا ساکت تر کرده باشد.

Honor Play 20

این گوشی که اسمارتفونی بین میانرده و پایین رده ها به حساب می آید، از باتری بسیار خوبی برخوردار است. از طرفی با وجود اینکه ماژول دوربین این میانرده میزبان ۴ حفره است، اما در واقع دو لنز دوربین در آن قرار گرفته همین امر باعث شده آنر پلی ۲۰ به عنوان یک رقیب سرسخت بین هم رده های خود قرار گیرد.

این لنزها تشکل شده اند از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، اما مورد تعجب بر انگیز این است که دو حفره این ماژول با لنز پر شده و یک حفره با فلش LED اما حفره چهارم با حالت نمادین خود خالی بوده و تنها این ماژل را پر کرده است. آنر برای اینکه این خلاء را جبران کند این حفره را با لوگوی پوشانده است.

به گفته سایت رسمی GSMArena تراشه این گوشی از چیپ Unisco T610 ، ۱۲ نانومتری تشکیل شده است. این تراشه ۸ هسته ای از دو هسته Cortex-A75 و دو هسته Cortex-A55 بوده که در فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز فعالیت می کند.

Honor Play 20

در خصوص میزان حافظه این دستگاه باید بیان کنیم که آنر پلی ۲۰ در سه ظرفیت ۴، ۶ و ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد که هر سه ظرفیت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت همراه هستند. با این حال درگاه ارتقای حافظه با کارت حافظه میکرو تا ۵۱۲ گیگابایت امکان پذیر خواهد بود.

آنر این گوشی را با نمایشگر ۶/۵۱ عرضه کرده که از نوع پنل LCD و رزولوشن HD+ برخوردار است. .ماژول دوربین سلفی نیز طراحی U مانند داشته تا فضای نمایشگر را وسیع تر جلوه دهد. لنز داخل این حفره نیز یک لنز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

همانطور که اشاره شد این گوش بدون حسگر اثر انگشت طراحی شده است، اما می توان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ان را پوشاننده این خلاء دانست که دارای قدرت شارژ ۱۰ وات است.  ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون ، اندروید ۱۰ و رابط کاربری مجیک است. قیمت این محصول از طرف آنر بین ۱۳۸ تا ۲۱۵ دلار با توجه به ظرفیت حافظه در نظر گرفته شده است.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار