رونمایی هوآوی از تبلت Honor MediaPad T5

528d27e320efa7e579c928f3cd91403e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی هوآوی از تبلت Honor MediaPad T5

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون محسوب شده که هر سال مدل های جدیدی را برای معرفی دارد. پیشتر این کمپانی با همکاری شرکت زیرتابع آنر از تبلت میان رده  Honor MediaPad T5 رونمایی کردند.

گفتنیست هوآوی این تبلت را در چین با نام آنر مدیاپد تی ۵ به فروش می رساند اما در باقی نقاط جهان با همان برند هوآوی عرضه خواهد شد. اما از ویژگی های این تبلت باید به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۲۰۰*۱۹۲۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، فناوری صوتی Histen 5.0 در کنار دو اسپیکر استریو، سنسور اثرانگشت، پردازنده کایرین ۶۵۹، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، قابلیت اتصال به شبکه ۴G LTE و چندی دیگر پرداخت.

هوآوی و آنر مشخصات بزرگی برای تبلت Honor MediaPad T5 در نظر گرفتند تا موردتوجه همگان قرار گیرد. یکی از ویژگی های قابل توجه این تبلت باتری ۵۱۰۰ میلی آمپریست که می تواند ساعت ها کاربر را مشغول سرگرم شدن با تبلت قرار دهد. دقیقا مشخص نیست هوآوی فناوری شارژ سریعی به کار گرفته یا خیر اما بعید به نظر می رسد شاهد چنین قابلیتی در تبلت Honor MediaPad T5 باشیم.گفتنیست Honor MediaPad T5 دارای ابعاد ۲۴۳*۱۶۴*۷.۸ میلیمتریست و وزن آن به ۴۶۰ گرم می رسد. با چنین ابعاد و وزنی یک محصول کم وزن و راحت به شمار می رود.

باتوجه به اعلام هوآوی نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی ۲۰۳ دلار، نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی ۲۳۲ دلار و نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از شبکه ۴G LTE بیش از ۲۶۰ دلار قیمت دارد. پیش بینی شده بزودی شاهد معرفی محصولات جدیدی از هوآوی باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار