آنر ۱۰ هوآوی از ۳ میلیون گذشت

0c879484ff1a02672fdc8cfc4402fde6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنر ۱۰ هوآوی از ۳ میلیون گذشت

اگر بخواهیم به یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده اسمارتفون اشاره کنیم، بی شک هوآوی چین یکی از این کمپانی های شناخته شده و برتر بوده که توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. این شرکت اخیرا پرچمدار جدید خود آنر ۱۰ را رونمایی کرد. اسمارتفونی که از مشخصات قابل توجه برخوردار بود و محصولی پریمیومی و باکیفیت به شمار می رفت.

به تازگی این شرکت خبر از میزان فروش تاکنون آنر ۱۰ را داده که قابل توجه است. به گفته این کمپانی آنر ۱۰ تاکنون فروشی ۳ میلیون دستگاهی در سراسر جهان داشته و انتظار نمی رفت به این حجم فروش دست پیدا کند. برای یادآوری باید بیان کرد آنر ۱۰ از صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی IPS LCD با کیفیت FHD+ و رزولوشن ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۹:۹، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی برخوردار است.

باتری آن نیز ظرفیت بالایی داشته و هوآوی از پک ۳۴۰۰ میلی آمپری لیتیوم یونی بهره گرفته است. انتظار می رود دیگر گوشی های هوشمند آنر نیز به حجم فروش بالایی دست پیدا کند و چنین موفقیتی در نوع خود قابل توجه است. آنر ۱۰ در ماه می عرضه شد و با گذشت کمتر از دو ماه دست یافتن به ۳ میلیون فروش بسیار فوق العاده محسوب می شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

باید منتظر ماند تا مشخص شود حجم فروش دیگر مدل های هوآوی چه میزان بوده و می توان انتظارات بسیاری از محصول کمپانی چینی داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار