گلکسی  S21 FE سامسونگ ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد

fe20eb4dcc35b2ce8ac4d1d0b22a8995
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارشات منتشر شده از منابع موثق؛ سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ که اواسط شهریور ماه ۱۴۰۰ می شود؛ به طور رسمی معرفی کند. در ادامه خبر با ماهمراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باب کسب کنید.

کاربران در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ منتظر رونمایی از گلکسی S21 FE بودند که سامسونگ تنها از گوشی های تاشوی خود با نام های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رونمایی به عمل آورد. دلیل سامسونگ برای تاخیر در رونمایی از این گوشی این بود که به سبب کمبود تراشه نتوانسته بودند پردازنده های این دستگاه را تامین کنند. اما حالا مطابق با گزارشی که از سام موبایل منتشر شده است تاریخ دقیق رونمایی از این گلکسی مشخص شده است.

به نقل از افشاگران سامسونگ که اطلاعات خود را از منبع موثقی که یک از نمایندگان سامسونگ است کسب کرده اند؛ این کمپانی قصد دارد در روز ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ که مصادف با نیمه شهریور ماه ۱۴۰۰ است از گوشی گلکسی S21 FE رونمایی کند. بنابر این گزارش پیش فروش این گوشی در اواسط سپتامبر که مصادف با اواخر تابستان است شروع می شود و در اوایل پاییز در دسترس کاربران قرار می گیرد. همانطور که مطلع هستید کمپانی سامسونگ در ماه پیش به صورت کاملا سهوی تصاویری از این گوشی منتشر کرده بود.

مطابق با اطلاعات کسب شده و تصاویر منتشر شده گلکسی S21 FE دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ ادی پلاس است، که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز برخوردار شده است. در این نمایشگر بریدگی به شکل حفره وجود دارد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه در آن تعبیه شده است. در پنل پشت این گوشی دوربین سه گانه وجود دارد که دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی است که یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با دارا بودن زوم اپتیکال ۳ برابری آن را همراهی می کنند.

موبایل هوشمند گلکسی S21 FE از جهت نرم افزاری از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می کند و از جهت سخت افزاری به تراشه ی ۸۸۸ اسنپدراگون از شرکت کوالکام مجهز است. در بخش فضای ذخیره سازی دارای ۲۵۶/۱۲۸  گیگابایت حافظه داخلی است که رم های ۸ و ۶ گیگابایتی می توانند آن را همراهی کنند. درباره سایر ویژگی های این دستگاه مواردی همچون برخورداری از حسگر اثر انگشت، درگاه microSD، بلندگوهای استریو، استاندارد IP67 که نشاننگر مقاومت دستگاه در مقابل گرد و غبار و آب است؛ قابل اشاره هستند. گفتنی است که تامین انرژی این دستگاه برعهده یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است که به شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی سیم QI نیز مجهز شده است.

کمپانی سامسونگ گلکسی S21 FE را در چهار رنگ جذاب سفید، خاکستری، سبز روشن و بنفش روشن به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

منبع: sammobile

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار