بررسی پیکسل ۲ گوگل

8762c70cb1af3f10eaba9dfbd173dad8
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی پیکسل ۲ گوگل

شرکت گوگل اگرچه بیشتر به عنوان یک کمپانی فعال اینترنتی شناخته می شود اما در دهه گذشته حضور موثری در تولید دستگاه های هوشمندی چون تبلت، تلفن هوشمند و برخی دیگر داشت. از این رو گوگل را نباید تنها یک کمپانی فعال اینترنتی به شمار آورد.

در ۴ اکتبر سال ۲۰۱۷ این کمپانی طی رویدادی چندین محصول جدید معرفی می کند که یکی از آنها تلفن هوشمند گوگل پیکسل ۲ بود. محصولی که باید آن را نسل جدید تلفن های هوشمند پیکسل به حساب آورد و از طراحی مینیمالیستی و ساده بهره می برد.

اگرچه عرضه آن از اکتبر آغاز شد اما فروش مطلوبی برای گوگل به دنبال نداشت. به هر حال در این مطلب می خواهیم به پیکسل ۲ بپردازیم تا آشنایی بیشتری با این اسمارتفون پیدا کرده و از ویژگی های آن آگاهی پیدا کنیم. شایان ذکر بوده پیکسل ۲ یک پرچمدار بوده و میان رده نیست.

blankطراحی و ساخت

گوگل همیشه طراحی ساده ای برای محصولاتش انتخاب کرده و در نگاه نخست ویژگی ها و پیچیدگی مشاهده نمی شود. اسمارتفونی که بدنه فلزی داشته و سنسور اثرانگشت در قسمت عقب جای گرفته است. ابعاد ۱۴۵*۶۹*۷.۸ میلیمتری، وزن ۱۴۳ گرمی و برخی دیگر، ویژگی های ظاهری پیکسل ۲ را جذاب ساخته است. بدنه فلزی در کنار وزن مناسب، پیکسل ۲ را به گوشی هوشمند کارآمدی تبدیل می کند که می تواند مطابق انتظارات ظاهر شود و کاربردی به شمار رود.

نمایشگر

گوگل از صفحه نمایش ۵.۰ اینچی ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی بهره گرفته که با تراکم ۴۴۱ppi می تواند وضوح خوبی را به نمایش بگذارد.  گذشته از آن نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۶۸ درصدی بوده و یک اسمارتفون بی حاشیه محسوب می شود اما نسبت تصویر ۱۶:۹ در نظر گرفته شد. با چنین نمایشگری می توان پیکسل ۲ را اسمارتفونی جذاب از برند گوگل دانست که در دسته پرچمداران خوش ساخت شرکت سیلیکون ولی قرار می گیرد.

سخت افزار

پیکسل ۲ به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با حافظه رم ۴ گیگابایتی مجهز است. تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ در کنار چیپ هشت هسته ای می تواند عملکرد بالایی را در پیکسل ۲ به ارمغان آورد. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار دیگر حافظه های داخلی می تواند ترکیب سخت افزاری قابل توجهی را در محصول کمپانی گوگل رقم زند.

blankدوربین

پیکسل ۲ به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۲کی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز است. چنین پیکربندی دوربینی در نوع خود چشمگیر بوده و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. پیکسل ۲ ویژگی های ظاهری جذابی داشته و در بخش دوربین نیز محصولی تمام عیار از برند گوگل به شمار می رود.

باتری

پیکسل ۲ از پک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری بهره می برد که ساعت ها می تواند کاربر را فعال باقی نگهدارد. با این حساب پیکسل ۲ را باید یک مدل بزرگ به شمار آورد که در نوع خود کم نظیر بوده و یک محصول چشمگیر از برند گوگل به شمار می آورد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار