آنباکس گوشی گلکسی Z Flip 4 : چه چیزهایی در جعبه این گوشی هستند ؟

آنباکس گوشی گلکسی Z Flip 4 : چه چیزهایی در جعبه این گوشی هستند ؟
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنباکس گوشی گلکسی Z Flip 4 : چه چیزهایی در جعبه این گوشی هستند ؟ سامسونگ به‌تازگی دو گوشی تاشوی جدید خود یعنی گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 را به جهان معرفی کرده. دو مدلی که احتمالا تغییرات بزرگی را در دنیای تکنولوژی رقم بزنند و حامل اتفاقات مهم باشند. بااین‌حال باید صبر کنیم و ببینم کاربران چگونه به استفاده از آنها واکنش نشان خواهند داد. هرچند هنوز خبری از ورود این دو تازه پرچم‌دار به ایران نیست، ما می‌دانیم باید انتظار چه چیزی را در جعبه این گوشی داشته باشیم:

گوشی گلکسی Z Flip 4

جعبه را که باز کنید اول‌ازهمه خود گوشی را خواهید دید که از نظر طراحی نسبت به قبل کمی تغییر کرده. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ گوشی جدید را کمی کوچک‌تر از مدل ۲۰۲۱ ساخته. ابعاد آن در حالت باز، ۱۶۵.۲ در ۷۱.۹ در ۶.۹ میلی‌متر است که نسبت به‌اندازه ۱۶۶ در ۷۲.۲ در ۶.۹ میلی‌متری گلکسی Z Fold 3 کمی کمتر است. این دستگاه همچنین گزینه‌های رنگی بیشتری دارد، پردازنده‌ای با عملکرد بهتر برای آن در نظر گرفته شده و عمر باتری‌اش به‌خوبی بهبود پیدا کرده. درواقع شاید تغییرات آن عمده و قابل‌مشاهده نباشند اما پایه‌ای و فکرشده هستند.

همراه با گوشی گلکسی Z Flip 4 شما اقلام زیر را هم درون جعبه کوچک و شکیل سامسونگ خواهید دید:

  • یک کابل USB C به USB C برای انتقال داده و شارژ.
  • سوزن سیم‌کارت.
  • دفترچه‌های راهنما.

گلکسی Z Fold 4

گلکسی Z Fold 4

همان‌طور که دیدید، هیچ آداپتور شارژی درون جعبه موجود نیست. البته گوشی شارژ سریع را تا سرعت ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند و باید آداپتوری مناسب برایش بخرید.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار