گلکسی نوت ۱۰ فاقد دکمه‌ی بیکسبی خواهد بود

85971a5e3493933d59671c86be96a5c9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمتر از سه هفته‌ی دیگر تا زمان معرفی رسمی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس می‌گذرد و تا به حال خبرهای زیادی را حول این سری دریافت کرده‌ایم. در حال حاضر تقریبا تمام مشخصات این سری در دست است و ما جزئیات این دستگاه را به خوبی می‌دانیم. امروز گزارش هایی مبتنی بر عدم حضور دکمه‌ی بیکسبی در سری نوت ۱۰ به گوش می‌رسد.

هر دو دستگاه از یک مداد SPen بهره می‌برند، با این حال نسخه‌ی پلاس آن دارای باتری بزرگتر، دوربین چهارگانه (دوربین TOF) و یک رم ۱۲ گیگابایتی است. شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی را از روی این دو دستگاه حذف کند و این امر به کاربران اجازه‌ی عمل بیشتری را می‌دهد.

چرا بیکسبی مفید نیست؟

دستیار بیکسبی قابلیت های مفیدی دارد و حتی به شما امکان می‌دهد تا کارها را به صورت سلسله مراتبی برایش دیکته کنید تا انجام دهد. با این حال این دستیار به اندازه‌ی گوگل اسیستنت یا سیری اپل سریع نیست و حتی به اندازه‌ی آن ها باهوش هم نیست. افرادی که از دستیار های صوتی بیشتر استفاده می‌کنند تمایلی به بهره گرفتن از این دستیار ندارند و عموما دستیار صوتی گوگل را در اندروید و سیری را در آیفون ترجیح می‌دهند.

بیکسبی در گجت های پوشیدنی می‌ماند

همانطور که در بالا اشاره شد شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا بیکسبی را از روی گوشی های هوشمند خود جمع کند و بسیار از آن راضی نیستند. با این حال تصمیم دارد که همچنان این قابلیت را در گجت های پوشیدنی خود تعبیه داشته باشد و ما این بار آن را در گلکسی واتچ اکتیو شاهد خواهیم بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار