هر آنچه از Moto Z3 Play موتورولا می دانیم

5e490f34fd464ea70f4d0788eb1cd11c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر آنچه از Moto Z3 Play موتورولا می دانیم

 

در سال ۲۰۱۴ بود که شرکت لنوو برند موتورولا را از گوگل خریداری می کند تا بخش تلفن هوشمند خود را بهبود بخشد و وضعیت مناسبی رقم زند. با افزوده شده موتورولا به لنوو اگرچه تا حدودی شاهد معرفی شرکت چینی در این زمینه بودیم اما به نظر می رسد خرید موتورولا برای این شرکت بسیار سودمند نبود.

در حال حاضر موتورولا هر سال چندین محصول را طراحی کرده و عرضه می دارد از این رو نباید تولیدات این برند را نامطلب دانست. اما گزارش های فروش چشمگیری را نمی توان مشاهده کرد.

به هر حال برای سال ۲۰۱۸ موتورولا برنامه بزرگی در سر داشته به شکلی که باید انتظار داشت چندین اسمارتفون میان رده و پرچمدار توسط شرکت چینی رونمایی شود. یکی از آنها Moto Z3 Play خانواده Moto Z3 پرچمدار است که پیش بینی می شود تابستان امسال یا اواخر بهار شاهد معرفی آن باشیم.

در این مطلب قصد داریم پیش درآمدی بر Moto Z3 Play قبل از رونمایی داشته باشیم:

طراحی و ساخت

براساس تصاویر انتشاری به نظر می رسد در طراحی و ساختار این مدل می توان نسخه های پیشین را مشاهده کرد اگرچه موتورولا تغییرات چشمگیری حاصل نکرده و نگذاشته حس قدیمی باری دیگر در کاربران احساس شود. از این رو طراحی نسبتا جدید قابل قبول بوده و بدنه شیشه و فلز که میشه ترکیب اصلی جنس بدنه پرچمداران است، برای Moto Z3 Play نیز در کار است. اگر آنچه که در تصاویر مشاهده می شود صحت داشته باشد می توان انتظارات بسیاری داشت.

صفحه نمایش

یکی از بخش های مهم هر اسمارتفونی نمایشگر آن می باشد. به شکلی که از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی ۱۰۸۰×۲۱۶۰ با پنل Super AMOLED  و نسبت تصویر ۱۸:۹ و تراکم ۴۰۲ppi بهره می برد. با این تفاسیر شرکت چینی لنوو و موتورولا برای نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار خود برنامه های بزرگی در سر دارند و باید آن را پرچمدار قابلی در میان رقبا دانست.

سخت افزار

پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ هشت هسته ای در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۹ و حافظه رم ۶ گیگابایتی پیکربندی قابل توجهی را برای Moto Z3 Play رقم می زند. محصولی که قادر است عملکرد قدرتمندی از خود نشان داده و یک شبه پرچمدار است. موتورولا سعی کرده در بخش سخت افزاری ویژگی های قابلی را در نظر گیرد این اسمارتفون را به پرچمداری تبدیل سازد.

دوربین

یکی از قسمت های مهم گوشی های هوشمند دوربین است. Moto Z3 Play از دوربین اصلی ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین عقب قادر است با کیفیت ۲کی و دوربین جلو با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به فیلمبرداری بپردازد. از این رو باید پیکربندی دوربین Moto Z3 Play  موتورولا را مطلوب و جالب توجه دانست.

باتری

یکی از بخش هایی که نباید ساده گذشت قسمت باتری است. اگر تلفن هوشمندی باتری پرظرفیتی نداشته باشد عمر فعالیتی کمتری دارد. Moto Z3 Play با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری شاید فراتر از انتظار نباشد اما عمر خوبی را برای فعالیت کاربر رقم می زند. البته مشخص نیست آیا موتورولا باتری بهتری به کار می گیرد یا خیر.

 منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار