بالاترین امتیاز دوربین در وب‌سایت DxOMark از آن هواوی P50 پرو است

e79b2a7101e144a724338959731750f3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند وقت پیش شرکت هواوی از گوشی های سری P خود رونمایی نمود. مدل هواوی پی ۵۰ پرو دارای یک دوربین بسیار با کیفیت است. دوربین هواوی پرو ۵۰، توانسته با کسب امتیاز ۱۴۴ صدر جدول رتبه بندی دوربین وب سایت DxOMark را به خود اختصاص دهد. این دوربین امتیازی بالاتر از امتیاز دوربین می ۱۱ اولترا را کسب نموده است.

همان گونه که در ابتدا بیان کردیم، شب گذشته هواوی از پرچمدار خود رونمایی کرد. این طور که از ویژگی های این دوربین مشخص است گویی می تواند تجربه بسیار خوبی را در اختیار خریداران قرار دهد. در واقع می توانید با کیفیت بسیار بالا تمامی لحظات زندگی را با یک گوشی موبایل به ثبت برسانید. بنابر اطلاعات موجود بر روی وب سایت DxOMark دوربین گوشی های سری پی هواوی توانسته رتبه ۱۴۴ را کسب کند. از این رو نام او در صدر جدول رتبه بندی کلی گوشی های هوشمند قرار گرفته است. علاوه بر دوربین اصلی، این گوشی هوشمند جدید هواوی دارای یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل است. دوربین سلفی سری پی، امتیاز ترکیبی ۱۰۶ را کسب نموده است.

وب سایت رتبه بندی گوشی DxOMark طی بررسی هایی که انجام داده است. هواوی را به دلیل دوربین بسیار با کیفیتش که دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور مونوکروم ۴۰ است، تحسین می کند. به نقل قول از این سایت، با توجه به زنده بودن رنگ ها در عکس های ثبت شده و همچنین گستره گسترده دینامیکی و نشان دادن جزئیات فوق العاده تصاویر، این گوشی می تواند بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار دهد.همچنین تصاویر بزرگنمایی شده از دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی نیز بسیار با کیفیت می باشد. تصویر بزرگ شده تمامی جزئیات تصویر را حفظ می کند و نویز در این تصاویر بسیار کم است.

مشخصات دوربین هواوی P50 پرویکی از مواردی که سایت DxOMark آن را مورد بررسی قرار داده است، عکاسی در شب است. گوشی سری پی هواوی در شب با نوردهی بسیار خوب، فوکوس خودکار سریع و رنگ پوست بسیار عالی می تواند عکس های بی نظیری را از تصاویر در شب به ثبت برساند. اما گوشی میت ۴۰ پرو در مقایسه با این هواوی توانسته رتبه بهتری را در این زمینه ثبت نماید.

همچنین براساس بررسی که این سایت انجام داده است، ویدیوهای گرفته شده توسط گوشی p50 پرو، دارای کیفیت بسیار بالایی است. این گوشی در هنگام فیلمبرداری نوردهی کلی و محدوده دینامیکی خوبی را دارا است. همچنین در کنار دارای نوردهی، دارای فوکوس خودکار فوق العادی نیز است.  همچنین فیلمبرداری با دوربین سلفی این گوشی بسیار با کیفیت و نویز کمی گرفته می شود.

هنگامی که در شب گذشته هواوی از سری پی خود رونمایی کرد، متوجه شده ایم که این گوشی دارای یک ماژول چهار دوربین است. سنسور اصلی دوربین این گوشی ۵۰ مگاپیکسل است. علاوه بر دوربین اصلی سه دوربین دیگر با سنسور مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است. دوربین سلفی در این گوشی ۱۳ مگاپیکسل می باشد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار