جدیدترین سخت‌افزارهای اینتل و انویدیا در لپ‌تاپ‌های دل سری G ، XPS

b28de0a43c965b9bb57536520237cbb2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

جدیدترین سخت‌افزارهای اینتل و انویدیا در لپ‌تاپ‌های سری G ، XPS و Alienware

کمپانی Dell نه‌تنها لپ‌تاپ‌های سری گیم محور G و همچنین Alienware خود را معرفی کرده است، خبر خوبی را به کاربران خود در قالب استفاده از پردازنده‌های هشت هسته‌ای نسل نهم جدید اینتل و همچنین گرافیک انویدیا در XPS 15 داده است. البته این تنها تغییراتی نیست که کمپانی Dell قصد دارد در این سری از لپ‌تاپ‌های خود اعمال کند چراکه به گفته این کمپانی قرار است وبکمی که در زیر لوگوی این دیوایس قرار دارد به بالای صفحه نمایش آن منتقل گردد که رضایت تعداد بالایی از کاربران را با خود به همراه خواهد داشت. چراکه دقیقا معلوم نیست طراحان و کارشناسان کمپانی دل بر چه اساسی وبکم این دیوایس را در پایین لوگوی آن قرار داده بودند چراکه بدترین جای ممکن برای قرارگیری وبکم یک لپ‌تاپ است. به‌هرحال قرار است این وبکم مانند وبکم سایر لپ‌تاپ‌ها به بالای صفحه نمایش آن منتقل گردد که خواسته زیادی از کاربران این کمپانی است.

لپتاپ های گیمینگ جدید دل معرفی شدند

سایر تغییرات سخت‌افزاری که قرار است بر روی این دیوایس اعمال گردد نیز شامل نمایشگر اولد، پردازنده هشت هسته ای نسل نهم Core i9 و پردازشگر گرافیکی GTX 1650 خواهد بود. درضمن این سری از پردازنده‌های کمپانی اینتل که قرار است از آن‌ها در این دیوایس استفاده شود براساس گیمینگ طراحی شده‌اند به‌گونه‌ای که  مدل i9-9980HK با هشت هسته و ۱۶ رشته از نرخ کلاک پایه ۲.۴ گیگاهرتز بهره می برد که خوشبختانه امکان ارتقا آن تا  ۵ گیگاهرتز هم وجود دارد. البته خیلی تعجب‌آور است که کمپانی اینتل برنامه خاصی برای افزایش قیمت ندارد.

قرار است که نسخه جدید XPS 15 حدود دو ماه دیگر با نرخ پایه حدود ۱۰۰۰ دلار عرضه شود البته لازم است اشاره کنیم که این خبر در حد یک احتمال است و هنوز به‌طور رسمی توسط کمپانی دل اعلام نشده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار