معرفی و مشخصات فنی گوشی بلک شارک ۵

معرفی و مشخصات فنی گوشی بلک شارک ۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی و مشخصات فنی گوشی بلک شارک ۵ ، شیائومی جدیدا از جدیدترین گوشی گیمینگ بلک شارک خود پرده برداشته و سری Black shark 5 را اکنون در چین به فروش می‌رساند. اما آیا این گوشی‌ها در سراسر جهان عرضه خواهند شد؟ و اگر این‌طور است، چه زمانی؟ در ادامه این مطلب هر چیزی که نیاز است درباره این سری بدانید را برای شما آماده کرده‌ایم.

زمان عرضه جهانی سری Black shark 5

کمپانی شیائومی، سری Black shark 5 را در ۳۰ مارس در چین معرفی کرده و فروش آن را از ۲ آوریل شروع کرد. تا زمان نگارش این مقاله هنوز تاریخ انتشار جهانی تأیید شده‌ای برای این مدل وجود ندارد. اگر بخواهیم به مدل بلک شارک ۴ نگاه کنیم باید ۲ ماه پس از چین، منتظر ارائه گوشی در سایر جهان باشیم. بااین‌حال مدل بلک شارک ۴ پرو یک سال طول کشید تا به بازارهای جهانی راه یابد. امیدواریم این بار شاهد تاخیرهای مشابه نباشیم. اما هیچ تضمینی وجود ندارد.

بلک شارک 5

بلک شارک ۵

مشخصات سری بلک شارک ۵

سه مدل از این سری تولید شده: استاندارد، pro و RS. استاندارد مدل پایه است و به همین دلیل مشخصات برتری را که در Pro می‌بینید دریافت نمی‌کند. اما باتوجه‌به قیمتی که دارد به نظر می‌رسد یک گزینه میان‌رده جالب‌توجه باشد، حتی برای غیر گیمرها. بلک شارک ۵ بسیار شبیه بلک شارک ۴ است چون همان پردازنده، دوربین، طراحی، نمایشگر و باتری را همراه خود دارد. در نهایت مدل پروی سری ۵ بلک شارک است که با پردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۱، صفحه‌نمایش OLED و دوربین‌های پیشرفته، دل همه گیمرها را برده. در ادامه جزئیاتی از مشخصات آنها را با هم می‌بینیم:

black shark 5 black shark 5 RS black shark 5 Pro
نمایشگر ۶.۶۷ اینچ/AMOLED/1080 در ۲۴۰۰ پیکسل/ ۱۳۰۰ نیت/ ۱۴۴ هرتز ۶.۶۷ اینچ/AMOLED/1080 در ۲۴۰۰ پیکسل/ ۱۳۰۰ نیت/ ۱۴۴ هرتز ۶.۶۷ اینچ/AMOLED/1080 در ۲۴۰۰ پیکسل/ ۱۳۰۰ نیت/ ۱۴۴ هرتز
تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ ۵G اسنپ دراگون ۸۸۸/۸۸۸ ۵G اسنپ دراگون ۸ نسل ۱
رم ۸/۱۲ گیگابایت ۸/۱۲ گیگابایت ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت ۲۵۶ گیگابایت ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت
دوربین ۶۴/۱۳/۲/ ۱۶ مگاپیکسل ۶۴/۸/۵/ ۲۰ مگاپیکسل ۱۰۸/۱۳/۵/ ۱۶ مگاپیکسل
ابعاد ۱۶۳.۸ در ۷۶.۳ در ۱۰ میلی‌متر/ ۲۱۸ گرم ۱۶۳.۷ در ۷۶.۲ در ۹.۹ میلی‌متر/ ۲۲۰ گرم ۱۶۳.۹ در ۷۶.۵ در ۹.۵ میلی‌متر/ ۲۲۰ گرم

سخن نهایی

سری بلک شارک ۵ آخرین سری ارائه شده گوشی‌های گیمینگ شیائومی هستند. مدل‌های این سری در حال حاضر در چین به فروش می‌رسند اما به بازار جهانی نرسیده‌اند. ما در این مطلب هرچه تابه‌حال از این سری می‌دانیم را برای شما آورده‌ایم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک پس از انتشار جهانی، بتوانیم با نقد و بررسی آنها همراه شما باشیم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار