انتشار بروزرسان جدید برای Zenfone 5Z ایسوس

6358ed6c16af6eed350654da9e4624f5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار بروزرسان جدید برای Zenfone 5Z ایسوس

شرکت ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند که دارای طراحی بهبودیافته و مشخصاتی بهتر از نسل قبل هستند. در سال جاری شاهد رونمایی سری Zenfone 5 بودیم که محصولاتی ارتقایافته محسوب می شدند.

به تازگی پس از مدت ها انتظار شرکت ایسوس بروزرسان جدیدی را برای گوشی هوشمند Zenfone 5Z خود منتشر کرده است. این گوشی هوشمند یک مدل رده بالا بوده که متاسفانه در هنگام عرضه کاربران با دوربین آن مشکلاتی را داشتند.

حال به تازگی بروزرسانی جدیدی منتشر شده که به رفع مشکلات دوربین Zenfone 5Z می پردازد و کاربران می توانند تجربه کاربری بی نقصی داشته باشند. البته در ابتدا پچی منتشر شد اما نتوانست کاملا موضوع را برطرف کند.

اما بروزرسان دوم به نظر می رسد کاملا مسئله را برطرف کرده و مانع از ادامه یافتن مشکل می شود. از مشخصات Zenfone 5Z ایسوس باید به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FHD+، حافظه رم ۴،۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایتی یا ۶۴، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت ایسوس برای این گوشی هوشمند جدید چیست. احتمالا برند تایوانی بروزرسانی های بیشتری را برای Zenfone 5Z منتشر می کند تا کاملا به حل مشکلات این اسمارتفون بپردازد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار