آشنایی با اپل واچ سری ۴

70c209d97006a2c8a28928cc3ed26c6f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اپل در جریان رویداد ۱۲ سپتامبر خود محصولات متعددی برای رونمایی داشت که یکی از آنها ساعت هوشمند نسل جدید اپل واچ سری ۴ بود. این ساعت هوشمند در چند مدل مختلف معرفی شده که از جمله باید به آلومینیومی ۴۰ میلیمتری ، آلومینیومی ۴۴ میلیمتری ، معمولی ۴۰ میلیمتری و معمولی ۴۴ میلیمتری اشاره کرد.

این مدل ها هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها در بحث جنس بند متفاوت از یکدیگر هستند. این ساعت همانطور که گفته شد هیچ تفاوتی با نسخه های دیگر جز در بند ندارد. اما برای آشنایی بیشتر با اپل واچ سری ۴ به ادامه مطلب مراجعه کنید:

آشنایی با اپل واچ سری ۴

اپل واچ سری ۴ ساعت هوشمند جدید اپل بوده که از مشخصات قابل توجه و ویژگی های متعددی بهره می برد. هنگامی که اپل این ساعت را معرفی کرد به سه ویژگی در ارتباط ماندن، یکپارچه‌شدن با فعالیت‌های کاربران و پیوند خوردن با سلامتی آن اشاره داشت. این بدان معناست ساعت هوشمند در تمامی زمینه ها محصولی کامل و بدون نقص محسوب می شود.

اپل واچ جدید در نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری ۳۵ تا ۳۲ درصد افزایش ابعاد پیدا کردند تا تجربه کاربری بهتری رقم زنند. این یعنی نسل جدید در مقایسه با نسل پیشین کاهش ضخامت و وزنی داشته است. اهرم شاخص کناری ساعت با طراحی بهبودیافته و عملکردی بهتر همراه شده و بازخورد لمسی سریعی دارد. کلید کناری برجستگی کمتری داشته و جنس بدنه عقب از نوع سرامیک مشکیست و در جلو نیز از شیشه یاقوت کبود بهره گرفته شد.

blankبه گفته اپل نسل جدید اپل واچ از بندهای نسل پیشین نیز پشتیبانی می کند. با قلب تپنده دو هسته ای S4 می توان انتظار عملکرد سخت افزاری بالایی داشت. اپل عمر باتری را تغییری نداده و همچنان ۱۸ ساعت است اما با دو روز شارژ نکردن می توان آن را به کار گرفت. سنسور ژیروسکوپ و شتاب‌سنج بهبودی یافته تا کاربری بهتر از پیش شود.

با افزایش ابعاد، نمایشگر نیز بزرگتر شده و کاربر می تواند کیفیت تصویر بهتر و تجربه کاربری لذت بخشی داشته باشد. اپل میکروفون و اسپیکر دستگاه را با بهبودی همراه ساخته تا در کنار دیگر ویژگی ها آن را ساعت هوشمند ارتقا یافته دانست. پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ و قابلیت ضدآب کاربری بهتری را برای مخاطبین ساعت هوشمند جدید اپل به دنبال دارد.

در بحث نرم افزاری اپل سیستم عامل واچ او اس ۵ را به کار گرفته که قابلیت های جدید و رابط کاربری بهبودیافته ای دارد. یکی از ویژگی های بازر اسمارت واچ تشخیص سقوط بوده و در پی این تشخیص با شناسایی موقعیت خطرناک کاربر سریعا با اورژانس تماسی برقرار می کند.

یکی از ویژگی هایی که اپل اشاره فراوانی به آن داشته ECG یا همان نظارت بر فعالیت قلب و تهیه‌ی نوارقلب است. این قابلیت فعالیت های غیرطبیعی قلب را شناسایی کرده و به کاربر اطلاع می دهد. اپل با دریافت تاییدیه از سازمان غذا و دارو این ساعت هوشمند را به عنوان ابزار پزشکی به ثبت رسانده است. با تمامی این ویژگی ها می توان نسل جدید اپل واچ را یک مدل برجسته پنداشت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار