طبق برنامه‌های اپل، مک بوک پرو ۲۰۲۱ در پاییز رونمایی خواهد شد

a894e23ce2362a1cd1b4a25158c4db2b
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دیجی تایمز، گویی فرآیند تولید نمایشگر مینی ال ای دی به خوبی در حال پیشروی است و آن طور که انتظار می‌رود اپل براساس برنامه‌ریزی، در پاییز سال جاری میلادی مک بوک جدید خود را به کاربران و علاقه‌مندان خود معرفی خواهد کرد.

احتمالاً شرکت اپل در پاییز سال جاری از مک بوک پرو خود در دو ابعاد ۱۴ و ۱۶ اینچ رونمایی کند. با توجه به برخی مشکلات از جمله مشکلات لجستیکی که امروزه بسیاری از شرکت‌ها به خصوص اپل با آن روبرو هستند، به گفته برخی منابع آگاه، باتوجه به این مشکلات اپل رونمایی و عرضه نسل بعدی مک بوک پرو خود را به تاخیر خواهد انداخت. با وجود این اخبار، گزارشی که از دیجی تایمز منتشر شده، نشان می‌دهد که فرآیند تولید مک بوک جدید براساس برنامه‌ریزی‌های اپل به خوبی در حال پیشروی است. به احتمال زیاد شرکت اپل این غول فناوری نوت بوک‌های جدید خود را در نهایت انتهای پاییز به بازار عرضه خواهد کرد.

مک بوک پرو 2021منابع صنعتی دیجی تامیز مدعی هستند که ارسال قطعات مرتبط با نمایشگر مینی ال ای دی به شرکای مونتاژ اپل جهت استفاده در مک بوک پرو ۲۰۲۱ براساس برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است. به احتمال زیاد شرکت اپل در بازه اکتبر تا نوامبر که برابر با مهرماه و آذر ماه است از نسل جدید مک بوک خود رونمایی خواهد کرد. کل تعداد تولید این دستگاه در سال ۲۰۲۱ تقریباً چهار میلیون دستگاه برآورد شده است. براساس گزارش‌های موجود دیجی تایمز، گویا مدل‌های بعدی مک بوک پرو با مشکلاتی از جمله کمبود جهانی تراشه روبرو خواهند شد. به همین دلیل ممکن است اپل در فرآیند تولید آن‌ها به مشکل بخورد. از این رو با عرضه آن‌ها در آوریل ۲۰۲۱ ممکن است دچار تاخیر شود.

براساس اطلاعات به ثبت رسیده در دیجی تایمز و استناد به منابع آگاه زنجیره تامین محصولات اپل، گویی تولید انبوه نمایشگر مینی ال ای دی برای مک بوک پرو ۲۰۲۱ در ماه آگوست شروع شده است. همین امر می‌تواند مهر تاییدی بر عرضه مک بوک اپل در آینده‌ای نه چندان دور باشد. منبع آگاه مذکور اذعان دارد که تولید محموله‌های مک بوک پرو در ماه، برابر با ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار دستگاه و نمایشگر است.

براساس گزارشات و شواهدی که وجود دارد به این نتیجه خواهیم رسید که شرکت اپل قطعاً در پاییز سال ۲۰۲۱ از مک بوک پرو خود رونمایی خواهد کرد. این گزارشات نشان دهنده این است که همه چیز و فرآیند تولید براساس برنامه‌های اپل پیش می‌رود. البته نباید نادیده گرفت که همه این موارد گزارشی بیش نیستند و شرکت اپل می‌تواند برنامه جدیدی را برای فرآیند تولید خود درنظر بگیرد. براساس برخی شایعات که در ماه‌ها پیش منتشر شد گویی نسل بعدی مک بوک پرو به طراحی جدید و شاسی کاملاً باز مجهز است. همچنین این نوت بوک‌های از درگاه‌های ورودی و خروجی بیشتر برخوردار خواهند بود. همچنین گویی مک بوک‌های نسل بعدی از تراشه قدرتمند به نام M1X بهره می‌برند.

منبع: appleinsider

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار