مجتمع کاری جدید اپل در تگزاس

f66aaec5f5fe44ad8d17ef164806d7f8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با افزایش تعداد کارمندان شرکت های امریکایی در همین منطقه، اخیرا اپل اعلام نمود با در نظر گرفته شدن بودجه ۱ میلیارد دلاری، یکی دیگر از مجتمع های کاری بزرگ خود را در منطقه آستین تگزاس ایجاد می کند.

گذشته از هزینه ساخت مکان این مجتمع بزرگ، بودجه ۱ میلیارد دلاری اپل در جهت استخدام ۱۵ هزار نفر از کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت به عنوان یکی از برندهای بزرگ صنعت تکنولوژی طی سال جاری اعلام کرد که برای افزایش کارکنان امریکایی هزینه ۳۰ میلیاردلاری را در نظر گرفته است.

مدتیست شرکت کوپرتینویی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که موجب شده موانعی در سر راه آن قرار گیرد. بزرگترین آن فشارهای دولت آمریکا به شرکت های ایالات متحده برای تولید محصولات خود در خاک کمپانیست.

دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی امریکا یکی از سیاست های اصلی آن بازگرداندن تولید شرکت های امریکایی به خاک کشور و دیپورت تولید شرکت های مشخص به کشور خودشان است. این شرکت کوپرتینویی می خواهد مجتمع های دیگری را نیز به لیست مجتمع های موجود در کشور بیافزایند و تنها اکتفایی به چند مورد نخواهد کرد.

البته کاهش فروش آیفون در ماه های گذشته تعطیلی خطوط تولید آیفون در شرکت های همکار این کمپانی از جمله Career Technology را به دنبال داشت. به هر حال باید منتظر ماند تا فرجام برنامه های اپل در راستای سیاست دولت امریکا چه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار