هر آنچه که از Honor Play 7C هوآوی انتظار داریم؟

092a1ad43db312609d73211bba590501
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر آنچه که از Honor Play 7C هوآوی انتظار داریم؟

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند تا محصولی باکیفیت را به مخاطب ارائه دهد. گذشته از کیفیت، قیمت مناسب دیوایس های این کمپانی نیز در نوع خود بی نظیر هستند و موجب خواهند شد تا طرفداران بیشتری تمایش به استفاده از اسمارتفون های هوآوی پیدا کنند.

در سال های گذشته شاهد معرفی مدل های جدیدی از سری Honor Play بودیم و برای سال ۲۰۱۸ نیز این شرکت چینی برنامه ای برای معرفی نسل جدید محصول خود دارد. گوشی هوشمندی باکیفیت که در کنار طراحی پریمیومی، کیفیت ساخت بالایی توسط این شرکت برای آن در نظر گرفته شده است.

در این مطلب می خواهیم هر آنچه که از Honor Play 7C نسل جدید این خانواده انتظار داریم را شرح دهیم تا درک بهتری از این میان رده خوش قیمت داشته باشیم:

طراحی

هر سال هوآوی طراحی ساده و شیکی برای خانواده Honor Play در نظر می گیرد از این رو کیفیت ساخت و طراحی مطلوب از ویژگی های بارز خانواده Honor Play است. از این رو پیش بینی می شود گوشی هوشمند Honor Play 7C نیز در این دسته قرار گرفته و دیوایسی بزرگ به شمار رود. بدنه ای از جنس فلز که عمدتا در مدل های رده بالا می توان شاهد آن بود، بخشی از ویژگی Honor Play 7C بوده اگرچه هوآوی اشاره ای به مشخصات محصول جدید خود نداشته و ما تنها به شایعاتی اشاره می کنیم که تاکنون دردسترس قرار گرفتند و اسباب جمع آوری اطلاعات این گوشی هوشمند جدید شدند.

blankصفحه نمایش

گفته می شود هوآوی می خواهد از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بی حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ و کیفیت FHD+ در Honor Play 7C بهره گیرد. چنین نمایشگری بین گوشی های هوشمند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و هوآوی نیز قصد داشت Honor Play 7C دست کمی از رقبا دیرینه نداشته و بتواند کیفیت بالایی ارائه دهد. در این بین باید در بخش صفحه نمایش به تحسین Honor Play 7C پرداخت و آن را محصولی قابل توجه به شمار آورد.

سخت افزار

Honor Play 7C قرار است به پردازنده میان رده هشت هسته ای کایرین با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی مجهز شود که می تواند قدرت خوبی از خود نشان دهد. این پردازنده در کنار تراشه گرافیکی از مالی قرار می گیرد و در نهایت مجموعه ویژگی های بزرگ را رقم می زند. حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو بخشی از ویژگی های Honor Play 7C است.

دوربین

همانطور که بیشتر دیوایس ها به دوربین دوگانه مجهز می شوند، Honor Play 7C نیز در بخش عقب از دوربین دوگانه ۱۳ و ۲۰ مگاپیکسلی با فلاش LED بهره می برد. چنین دوربینی در میان پرچمداران کم نظیر است اما هواوی برای میان دره خود آن را به کار گرفت. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز پیکربندی دوربین قابلی را برای Honor Play 7C رقم می زند و آن را در این زمینه رده بالا به شمار می آورد.

blankباتری

یک پک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری قرار است در این مدل جای گیرد که توانایی تامین انرژی Honor Play 7C را داراست. شاید نمایشگر بزرگی در نظر گرفته شده اما در حقیقت با کیفیت تصویری غیرQHD می توان صرفه جویی انرژی بیشتری داشت. به هر حال Honor Play 7C محصولی قابل توجه بوده و در آینده نزدیک باید شاهد معرفی آن باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار