زمستان ۲۰۱۹ اندروید ۹.۰ برای گلکسی اس ۹ منتشر می شود

0eeaf7444726fdbebebf4284d2953e64
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ پیشتر رویداد اختصاصی را در سانفرانسیسکو برگزار کرده که به عنوان SDC 2018 شناخته می شود. در این رویداد سامسونگ بیشتر اطلاعاتی پیرامون نرم افزار دستگاه هایی خود ارائه داد و یکی از آنها زمان انتشار بروزرسان اندروید ۹.۰ برای آخرین پرچمداران است.

به گفته این کمپانی کره ای در ژانویه ۲۰۱۹ شرکت اندروید ۹.۰ پای را برای سه پرچمدار گلکسی اس ۹، اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹ منتشر خواهد کرد. این بروزرسان شامل رابط کاربری جدید وان UI که جایگزینی برای سامسونگ اکسپرینس محسوب می شود، می گردد.متاسفانه گوشی های هوشمند گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس اگرچه اندروید ۹.۰ پای را دریافت می کنند اما قرار نیست وان UI برای آنها نیز دردسترس قرار گیرد. البته انتظار می رفت شرکت کره ای در اوایل سال ۲۰۱۹ اندروید ۹.۰ پای را ابتدا برای پرچمداران نسل جدید خود منتشر کند و سپس به سراغ باقی مدل ها برود.

اگر می خواهید سریعتر از دیگر کاربران به بروزرسانی دست پیدا کنید بهتر است در برنامه بتا شرکت کرده تا پیش از سایر کاربران به این بروزرسانی دسترسی پیدا کنید. فاز بتا توسط بیشتر شرکت ها دردسترس قرار می گیرد تا پیش از انتشار نسخه نهایی مشکلات موجود برطرف شود. گفتنیست گلکسی نوت ۹ آخرین پرچمدار معرفی شده سامسونگ است که در آگوست سال جاری از آن رونمایی شد.

دقیقا پیدا نیست سامسونگ برای گلکسی نوت ۸ و سری گلکسی اس ۸ آیا وان یو آی را منتشر می کند یا خیر.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار