انتشار تصویری از آیپد پرو نسل جدید

a93d385a74b93f736966130b8c017e05
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل در نظر داشته بزودی تبلت جدید آیپد پرو را در دو مدل معرفی کند. تبلت هایی که مشخصات بزرگی داشته و با ویژگی های قابل توجهی همراه هستند. شرکت کوپرتینویی قصد داشته بزودی محصولات جدیدی را معرفی کند.

به تازگی اطلاعاتی مربوط به نسل جدید آیپد پرو اپل منتشر شده که نشان می دهد صفحه نمایش آن وضوحی مشابه مدل پیشین دارد. در حالی که انتظار داشتیم وضوح QHD یا ۴K را آیپد پرو نسل جدید شاهد باشیم، اما خبری از چنین کیفیتی نیست.

به گزارش شرکت تحقیقاتی Appsee، اپل دو مدل آیپد پرو ۱۲ و ۱۰ اینچی را معرفی خواهد کرد اما خبری از وضوح تصویر بالایی نیست. اپل نمی خواهد وضوح بالایی را در نظر گیرد.

گذشته از آن باید به قابلیت فیس آیدی و پورت USB-C اشاره کرد که جایگزین پورت لایتینگ می شود. پردازنده A12 بایونیک اپل، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ناچ، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی و سیستم عامل iOS 12 از ویژگی های آیپد پرو ۲۰۱۸ است.

دقیقا مشخص نیست با چگونه تبلتی رو به رو هستیم و انتظار می رود در آینده نزدیک جزئیات بیشتری مربوط به این تبلت شرکت کوپرتینویی منتشر شود. اپل در  تلاش است تا محصولات حرفه ای را به مخاطبان خود ارائه دهد. پیش بینی می شود آیپد پرو نسل جدید در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شود و بعید به نظر رسیده تا پایان سال جاری خبری از برگزاری رویداد ویژه ای از سوی کمپانی کوپرتینویی اپل باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار